Fyr til opvarkming af værksted/garage
Fra : Holten

Dato : 03-01-04 15:11

Jeg har isoleret lidt af mit udhus, og skal derfor have fundet en eller
anden for opvarmningskilde.

Rummet måler 12x4 m og højden i rummet er 2,4 M

Sider og loft er isoleret med 200 mm glasuld.

Jeg vil gerne, at der altid er min. 5-10 grader i rummet, men skal rimelig
hurtigt kunne opvarmes til 15-20 grader.

Hvilke ideer har i til opvarmningskilde, som helst skal være til fast
brændsel(olie) da strøm sgu er for dyrt.

MVH

Holten

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-01-04 15:17

"Holten" <Virkerikke@mail.dk> skrev

> [...]
>
> Hvilke ideer har i til opvarmningskilde, som helst skal være til fast
> brændsel(olie) da strøm sgu er for dyrt.

Kunne en oliekamin være løsningen.

http://www.google.dk/search?q=oliekaminer&btnG=Google-s%C3%B8gning&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Ha' et godt nytår

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 03-01-04 17:11

Har du en mail der virker, så kan jeg sende dig et billede af en olieovn
(skibsovn) jeg har liggende.

Mvh. Thomas Strandvig

Fra : Holten

Dato : 03-01-04 18:16