Hvem har en "sørøver" skibskanon
Fra : Michael Tidemand

Dato : 03-01-04 01:54

Hejsa

JA, en skibskanon i den her gruppe, ja for den skal stå i haven.

Jeg leder efter sådan en, en ligesom i gamle sørøver film på 1m" el.
ligende. Stand ?? Jaa, gerne lidt slidt.

Jeg skal bruge sådan en til marts, kender i en der har én, eller ?? Kan
nogle hjælpe ??

MVH

Michael, Hvidovre

Fra : John Vedsegaard

Dato : 03-01-04 02:28

Prøv at spørge en dykker. De ved ofte hvor der ligger sådanne. Men det er
ikke nemt at få dem op fra havets bund.

--
John Vedsegaard

http://www.taform.dk

Fra : Kode ind

Dato : 03-01-04 09:37

> Prøv at spørge en dykker. De ved ofte hvor der ligger sådanne. Men det er
> ikke nemt at få dem op fra havets bund.

Hvilket iøvrigt også er ulovligt. Der skal en bjergningstilladelse fra
myndighederne til, for at hente "skatte" op fra dybet.
Hertil skal en evt. ejer have en våbentilladelse til kanonen.

/Thomas

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-01-04 14:03

"Kode ind" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> myndighederne til, for at hente "skatte" op fra dybet.
> Hertil skal en evt. ejer have en våbentilladelse til kanonen.

Jeg troede vi kunne blive fri for sørøverhistorier i denne gruppe!

Jeg kender en der laver dem i cement, men det koster kasse. Især med
affyringsrampe, men kan muligvis købes uden. Er iøvrigt harmløs og
våbentilladelsesfri.....

M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-01-04 15:58

> JA, en skibskanon i den her gruppe, ja for den skal stå i haven.
>
> Jeg leder efter sådan en, en ligesom i gamle sørøver film på 1m" el.
> ligende. Stand ?? Jaa, gerne lidt slidt.

www.lauritz.com har der et par gange her i efteråret været nogle til
salg, så det kommer der nok igen. Alle varer er på 14 dage, så hvis du bare
går ind en gang i mellem, vil jeg tro at du kan finde en.

Mvh Maria