Spejl plastik, hvor og hvad?
Fra : Luten[9400]

Dato : 03-01-04 00:19

Hej.

Det plastik der sidder på amaturen og reflektere lyset fra røret og ned i
vandet, hvor kan man købe det eller er der nogle tips til hvad man ellers
kan bruge?

Mvh

Lasse

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 03-01-04 01:18

Luten[9400] wrote:
> Hej.
>
> Det plastik der sidder på amaturen og reflektere lyset fra røret og
> ned i vandet, hvor kan man købe det eller er der nogle tips til hvad
> man ellers kan bruge?

www.avifauna.dk eller www.dyrecenter.dk (gratis levering i
Århus-området) har parabolsæt til armature, men det burde være muligt at
købe i de fleste akvarie butikker.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jørgen

Dato : 03-01-04 19:16

"Luten[9400]" <migselvmig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vandet, hvor kan man købe det eller er der nogle tips til hvad man ellers

Hej Lasse
Jeg valgte noget alm. klart vinyl fra Center-Byg.
Det er vistnok almindeligt i de fleste byggemarkeder.
De tilbød at skære det til efter mål for kr.20.
Tilskåret passende til armatur til 160 ltr kostede det kr.45.
Mønstret i det originale er jo nok for at gøre lyset mere diffust, men jeg
kan ikke se nogen forskel i belysningen.
Hilsen
Jørgen