/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Pigesex
Fra : Gitte Nielsen


Dato : 01-01-04 17:23

Hej i gruppen

Jeg oplevede pigesex for første gang i går og det var bare dejligt.....det
var enormt liderligt at blive kælet og slikket af en pige.

Jeg var en smule fuld og det var min veninde også.....vi kyssede lidt og det
endte så med at vi sov sammen.

Jeg vil bare sige til andre piger som læser dette her, I skal prøvet pigesex
engang.....jeg troede ikke jeg kunne være sammen med en fra mit eget køn,
men det var squ dejligt.

Knus
Gitte



 
 
 
Rex (01-01-2004)
Kommentar
Fra : Rex


Dato : 01-01-04 23:09

On Thu, 1 Jan 2004 17:22:56 +0100, "Gitte Nielsen"
<kontormusen@hotmail.com> wrote:

>Hej i gruppen
>
>Jeg oplevede pigesex for første gang i går og det var bare dejligt.....det
>var enormt liderligt at blive kælet og slikket af en pige.
>
>Jeg var en smule fuld og det var min veninde også.....vi kyssede lidt og det
>endte så med at vi sov sammen.
>
>Jeg vil bare sige til andre piger som læser dette her, I skal prøvet pigesex
>engang.....jeg troede ikke jeg kunne være sammen med en fra mit eget køn,
>men det var squ dejligt.
>
>Knus
>Gitte
>

Hej Gitte.
Vil bare fortælle dig at sådsn her jeg det også med fyre, så jeg
kender godt den følelse du har... hatten af for du har prøvet det..

Knus Rex

Samsara (02-01-2004)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 02-01-04 15:06

"Gitte Nielsen" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:CPXIb.65783$jf4.4167980@news000.worldonline.dk...
> Hej i gruppen
>
> Jeg oplevede pigesex for første gang i går og det var bare dejligt.....det
> var enormt liderligt at blive kælet og slikket af en pige.
>
> Jeg var en smule fuld og det var min veninde også.....vi kyssede lidt og
det
> endte så med at vi sov sammen.
>
> Jeg vil bare sige til andre piger som læser dette her, I skal prøvet
pigesex
> engang.....jeg troede ikke jeg kunne være sammen med en fra mit eget køn,
> men det var squ dejligt.
>
> Knus
> Gitte
>
>
Hej Gitte

Det er stadig en ting jeg mangler at opleve, men en eller anden dag springer
jeg måske også ud i det - tanken er ret pirrende

Hvordan er stemningen så nu mellem din veninde og dig - akavet eller hva' ?

Tillykke med den nye oplevelse.

Samsara




Camilla W. Pedersen (02-01-2004)
Kommentar
Fra : Camilla W. Pedersen


Dato : 02-01-04 22:34

> Tillykke med den nye oplevelse.
>

Ja tillykke.
Jeg ville gerne prøve selv... men jeg tør ikke...

Knus fra Camilla



Gitte Nielsen (02-01-2004)
Kommentar
Fra : Gitte Nielsen


Dato : 02-01-04 23:38


"Camilla W. Pedersen" <camillawp@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:bt4o4j$mr7$1@sunsite.dk...
> > Tillykke med den nye oplevelse.
> >
>
> Ja tillykke.
> Jeg ville gerne prøve selv... men jeg tør ikke...
>
Jeg troede heller ikke at jeg turde, det var kun noget jeg drømte og
fantaserede om når jeg gjorde det frække med mig selv, men efter den
oplevelse her er det bestemt noget jeg vil prøve igen.

Forholdet til hende jeg gjorde det med er helt fint, vi har snakket sammen
siden og taler sammen på samme måde som før, vi har begge fået talt ud om
oplevelsen og vi er begge på det rene med at det ikke skal ødelægge vores
venindeforhold.



Bo M Mogensen (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 03-01-04 12:25

On Fri, 2 Jan 2004 22:33:55 +0100, "Camilla W. Pedersen"
<camillawp@mail.dk> wrote:

>> Tillykke med den nye oplevelse.
>>
>
>Ja tillykke.
>Jeg ville gerne prøve selv... men jeg tør ikke...


Det skal du ikke være ked af !!
det er noget vamelt og unaturligt noget og bagefter vil du sikkert
leve i en skam som du vil prøvet at kompensere for ved at fortælle
hvor dejligt og " naturligt " det er og var imens skammen æder dig op
indre fra - selv om det måsle nok virker tilforladeligt på de fleste
at 2 kvinder ligger og " Gnupper " , så er jeg sikker på det giver en
efter regning i en følse af særhed bagefter der vare livet ud !!


jeg tror de enetse der i virkligheden kan bære det er mennesker der i
forvejen har store og uerkendte problemer - så hvis de begår denne
lille afvigende handling så kan de overføre særhedes følsen på noget
eksakt nemligt drifts oplevelsen med en af samme køn - fordi så er det
: "derfor " - hvilket gør det muligt at ointere sig i forhold til sin
egen indre agoni og man kan måske også godt forstå det i forhold til
den typiske Butch eller hets knogle kvinde med karse hård - da hun
slet og ret er for grim til at det vil være naturligt og hensigts
mæsigt at hun reproducere sig - og der er jeg da fuld af forståelse
for at disse uskønne skapninger - for sig en værdig idenditet som
noget fremmed i stedet for bare at være en grim kvinde !
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html


Samsara (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 03-01-04 14:52

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
news:5t8dvvk2f1s2b78gi1dhbltdip2paur20v@4ax.com...
> On Fri, 2 Jan 2004 22:33:55 +0100, "Camilla W. Pedersen".
>
> Det skal du ikke være ked af !!
> det er noget vamelt og unaturligt noget og bagefter vil du sikkert
> leve i en skam som du vil prøvet at kompensere for ved at fortælle
> hvor dejligt og " naturligt " det er og var imens skammen æder dig op
> indre fra - selv om det måsle nok virker tilforladeligt på de fleste
> at 2 kvinder ligger og " Gnupper " , så er jeg sikker på det giver en
> efter regning i en følse af særhed bagefter der vare livet ud !!
>
> jeg tror de enetse der i virkligheden kan bære det er mennesker der i
> forvejen har store og uerkendte problemer - så hvis de begår denne
> lille afvigende handling så kan de overføre særhedes følsen på noget
> eksakt nemligt drifts oplevelsen med en af samme køn - fordi så er det
> : "derfor " - hvilket gør det muligt at ointere sig i forhold til sin
> egen indre agoni og man kan måske også godt forstå det i forhold til
> den typiske Butch eller hets knogle kvinde med karse hård - da hun
> slet og ret er for grim til at det vil være naturligt og hensigts
> mæsigt at hun reproducere sig - og der er jeg da fuld af forståelse
> for at disse uskønne skapninger - for sig en værdig idenditet som
> noget fremmed i stedet for bare at være en grim kvinde !
> --
>
> 1.)Mv. Bo M Mogensen
> 2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
> 3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
> 4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html
>
Hold da op for en holdning at ha' !

Det er i orden, at du ikke bryder dig om pigesex, men hvorfor i
alverden skal dem, som har lysten skamme sig ?

Det du skriver er, at de grimme kvinder godt må dyrke sex med en af
samme køn , men de andre skal holde sig til mændene !! Er det korrekt
opfattet af mig ?

Jeg har prøvet at være sammen med to fyre samtidig. Ifølge dit indlæg
har jeg så et eller andet problem, som er grund til min "unaturlige"
gerning.
Men tro mig Bo - det har jeg ikke og jeg skammer mig bestemt heller ikke
over det. Næ... jeg tænker på det med et stort smil om munden.

Samsara



Rex (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Rex


Dato : 03-01-04 15:21

On Sat, 3 Jan 2004 14:51:53 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>news:5t8dvvk2f1s2b78gi1dhbltdip2paur20v@4ax.com...
>> On Fri, 2 Jan 2004 22:33:55 +0100, "Camilla W. Pedersen".
>>
>> Det skal du ikke være ked af !!
>> det er noget vamelt og unaturligt noget og bagefter vil du sikkert
>> leve i en skam som du vil prøvet at kompensere for ved at fortælle
>> hvor dejligt og " naturligt " det er og var imens skammen æder dig op
>> indre fra - selv om det måsle nok virker tilforladeligt på de fleste
>> at 2 kvinder ligger og " Gnupper " , så er jeg sikker på det giver en
>> efter regning i en følse af særhed bagefter der vare livet ud !!
>>
>> jeg tror de enetse der i virkligheden kan bære det er mennesker der i
>> forvejen har store og uerkendte problemer - så hvis de begår denne
>> lille afvigende handling så kan de overføre særhedes følsen på noget
>> eksakt nemligt drifts oplevelsen med en af samme køn - fordi så er det
>> : "derfor " - hvilket gør det muligt at ointere sig i forhold til sin
>> egen indre agoni og man kan måske også godt forstå det i forhold til
>> den typiske Butch eller hets knogle kvinde med karse hård - da hun
>> slet og ret er for grim til at det vil være naturligt og hensigts
>> mæsigt at hun reproducere sig - og der er jeg da fuld af forståelse
>> for at disse uskønne skapninger - for sig en værdig idenditet som
>> noget fremmed i stedet for bare at være en grim kvinde !
>> --
>>
>> 1.)Mv. Bo M Mogensen
>> 2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
>> 3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
>> 4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html
>>
>Hold da op for en holdning at ha' !
>
>Det er i orden, at du ikke bryder dig om pigesex, men hvorfor i
>alverden skal dem, som har lysten skamme sig ?
>
>Det du skriver er, at de grimme kvinder godt må dyrke sex med en af
>samme køn , men de andre skal holde sig til mændene !! Er det korrekt
>opfattet af mig ?
>
>Jeg har prøvet at være sammen med to fyre samtidig. Ifølge dit indlæg
>har jeg så et eller andet problem, som er grund til min "unaturlige"
>gerning.
>Men tro mig Bo - det har jeg ikke og jeg skammer mig bestemt heller ikke
>over det. Næ... jeg tænker på det med et stort smil om munden.
>
>Samsara
>
hej samsara
hørt... at vi køn dyrker sex med hinanden dvs. m-m og p-p er da helt
nuturligt efter min mening er selv til begge køn og det skammer jeg
mig bestemt ikke over.


Dicte (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Dicte


Dato : 03-01-04 19:07

Hejsa *S*

Hmmm .. hvor er jeg glad for at høre at andre har prøvet det dejlige som 2
piger kan sammen... det er da noget af det mest kærlige og sensuelle man kan
forestille sig .. og første gang .. det er noget man ikk kan forklare
hvordan man har det ... andet end at man føler sig mere fri bagefter ... er
min mening *S*

Og Bo ... ja alle har lov til at have sine meninger .. MEN ... man kan godt
skrive dem MEGET pænere ... og du .... du virker som om du er MEGET ude på
øretæver ... var du egentlig klar over ... at der nok er nogen lesbiske der
SLET ikke har lyst til at prøve en fyr når man får sådan en svabe ... af en
der åbenbart KUN er ude på øretæver eller har mindreværkskomplekser ....

Bo .... jeg kan fortælle .. det at jeg har lært min Bi-side at kende ... det
har faktisk hjulpet til med at jeg er blevet et HELT menneske ... og de
problemer der har været før hen .. bla. kom fra personer som lyder som dig

Hilsen

Dicte

*for mail slet farven*


"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:8pjdvvcnfvagtqe5radngecfh6h11bc5pu@4ax.com...
> On Sat, 3 Jan 2004 14:51:53 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
> wrote:
>
> >"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> >news:5t8dvvk2f1s2b78gi1dhbltdip2paur20v@4ax.com...
> >> On Fri, 2 Jan 2004 22:33:55 +0100, "Camilla W. Pedersen".
> >>
> >> Det skal du ikke være ked af !!
> >> det er noget vamelt og unaturligt noget og bagefter vil du sikkert
> >> leve i en skam som du vil prøvet at kompensere for ved at fortælle
> >> hvor dejligt og " naturligt " det er og var imens skammen æder dig op
> >> indre fra - selv om det måsle nok virker tilforladeligt på de fleste
> >> at 2 kvinder ligger og " Gnupper " , så er jeg sikker på det giver en
> >> efter regning i en følse af særhed bagefter der vare livet ud !!
> >>
> >> jeg tror de enetse der i virkligheden kan bære det er mennesker der i
> >> forvejen har store og uerkendte problemer - så hvis de begår denne
> >> lille afvigende handling så kan de overføre særhedes følsen på noget
> >> eksakt nemligt drifts oplevelsen med en af samme køn - fordi så er det
> >> : "derfor " - hvilket gør det muligt at ointere sig i forhold til sin
> >> egen indre agoni og man kan måske også godt forstå det i forhold til
> >> den typiske Butch eller hets knogle kvinde med karse hård - da hun
> >> slet og ret er for grim til at det vil være naturligt og hensigts
> >> mæsigt at hun reproducere sig - og der er jeg da fuld af forståelse
> >> for at disse uskønne skapninger - for sig en værdig idenditet som
> >> noget fremmed i stedet for bare at være en grim kvinde !
> >> --
> >>
> >> 1.)Mv. Bo M Mogensen
> >> 2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
> >> 3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
> >> 4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html
> >>
> >Hold da op for en holdning at ha' !
> >
> >Det er i orden, at du ikke bryder dig om pigesex, men hvorfor i
> >alverden skal dem, som har lysten skamme sig ?
> >
> >Det du skriver er, at de grimme kvinder godt må dyrke sex med en af
> >samme køn , men de andre skal holde sig til mændene !! Er det korrekt
> >opfattet af mig ?
> >
> >Jeg har prøvet at være sammen med to fyre samtidig. Ifølge dit indlæg
> >har jeg så et eller andet problem, som er grund til min "unaturlige"
> >gerning.
> >Men tro mig Bo - det har jeg ikke og jeg skammer mig bestemt heller ikke
> >over det. Næ... jeg tænker på det med et stort smil om munden.
> >
> >Samsara
> >
> hej samsara
> hørt... at vi køn dyrker sex med hinanden dvs. m-m og p-p er da helt
> nuturligt efter min mening er selv til begge køn og det skammer jeg
> mig bestemt ikke over.
>



Bo M Mogensen (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 03-01-04 20:26

On Sat, 3 Jan 2004 19:07:05 +0100, "Dicte" <dicte@røddictes.dk> wrote:

>Hejsa *S*

haj :)
tak for dit smukke indlæg du skriver godt og forstandigt måske du har
lyst til at slå en krøller over halen på dine indlæg ved et lille kik
på denne side :
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

>
>Hmmm .. hvor er jeg glad for at høre at andre har prøvet det dejlige som 2
>piger kan sammen.

jeg synes det lyder rigtigt trist og de er ikke en gang butch

>.. det er da noget af det mest kærlige og sensuelle man kan
>forestille sig .. og første gang .. det er noget man ikk kan forklare
>hvordan man har det ... andet end at man føler sig mere fri bagefter ... er
>min mening *S*


Hmm jeg har set en del pronofilm om det - jeg synes da det ser lidt
kedeligt ud der sker jo ikke rigtigt noget ??

>Og Bo ... ja alle har lov til at have sine meninger .. MEN ..


Tak :)


>. man kan godt
>skrive dem MEGET pænere ...

Det vil jeg arbejde på !

>og du .... du virker som om du er MEGET ude på
>øretæver ...

Uh ha :( 0g her trode jeg at der ville komme en len strøm af mennesker
mig i møde med åbne arme fordi jeg havde vist lyset og vejen også er
der bare lagt i kakkelovenen til nogen røde øre :((


> var du egentlig klar over ... at der nok er nogen lesbiske der
>SLET ikke har lyst til at prøve en fyr når man får sådan en svabe ...

ej det er nu ikke refærdigt at en mand kan ødelægge det for alle andre
mænd på jorde !

> af en
>der åbenbart KUN er ude på øretæver eller har mindreværkskomplekser ....


jeg tror det er det sidste ..........

>Bo .... jeg kan fortælle .. det at jeg har lært min Bi-side at kende ... det
>har faktisk hjulpet til med at jeg er blevet et HELT menneske ...


jeg tror nu snarre det er nogen uerkendt traumaer der for lov at leve
et stille liv i skykken af den homoskesulle idenditet !

>og de
>problemer der har været før hen .. bla. kom fra personer som lyder som dig


jamen de må jo have lidt ret hvis dte går dig på eller ville du jo
ikke tage dig af det - well ??
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html


Dicte (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Dicte


Dato : 04-01-04 13:13


"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> haj :)
> tak for dit smukke indlæg du skriver godt og forstandigt måske du har
> lyst til at slå en krøller over halen på dine indlæg ved et lille kik
> på denne side :
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
Hej ...

Det var bare en tanke torsk ... fordi jeg synes det var den lætteste måde at
læse på ... men det er ændret fra dags dato

> >Hmmm .. hvor er jeg glad for at høre at andre har prøvet det dejlige som
2
> >piger kan sammen.
> jeg synes det lyder rigtigt trist og de er ikke en gang butch

hvorfor synes du det lyder trist ??? ... og hvad mener du med at "de er ikke
en gang butch" ???

> >.. det er da noget af det mest kærlige og sensuelle man kan
> >forestille sig .. og første gang .. det er noget man ikk kan forklare
> >hvordan man har det ... andet end at man føler sig mere fri bagefter ...
er
> >min mening *S*
> Hmm jeg har set en del pronofilm om det - jeg synes da det ser lidt
> kedeligt ud der sker jo ikke rigtigt noget ??

Pornofilm er ikke det samme som at gøre det i virkeligheden ... det er 2
HELT vidt forskellige verdener ... og jooo .. der sker en masse... det er
bla alle ens sanser der bliver brugt og skærpet ... men nej .. der er ikke
nogen form for petitrering ... hvis det er det du tænker på ... for det er
jo ikke noget vi uden hjælpemidler kan bruge

> >Og Bo ... ja alle har lov til at have sine meninger .. MEN ..
> Tak :)

selv tak

> >. man kan godt
> >skrive dem MEGET pænere ...
> Det vil jeg arbejde på !

Det lyder skønt ... for den måde du skrev det på ... lyder MEGET fordømmende
.... og ALLE mennesker er jo lige... uanset hudfarve, religion og sexualitet
.... eller er der noget jeg har taget fejl ????

> > var du egentlig klar over ... at der nok er nogen lesbiske der
> >SLET ikke har lyst til at prøve en fyr når man får sådan en svabe ...
> ej det er nu ikke refærdigt at en mand kan ødelægge det for alle andre
> mænd på jorde !

Det er jo ikke kun én mand ... men flere der deler din mening ... men jeg
har på fornemmelsen (har selv erfaret) at for nogen der har den samme
opfattelse som du har ... enten har været ude for noget de ikke selv kunne
styre ved at være sammen med 2 piger .... eller ... de er misundelige på at
piger kan noget en mand ikke kan ... eller .... også kunne de selv godt
tænke sig at være tilskuer til at det sker ... ved ikke det med sikkerhed om
det er sådan for alle ... men ved det er sådan for nogen ... og desuden ...
så har jeg hørt at mange mænd ønsker at se deres kæreste eller bare 2 piger
være sammen ... også i en 3 kant

> >Bo .... jeg kan fortælle .. det at jeg har lært min Bi-side at kende ...
det
> >har faktisk hjulpet til med at jeg er blevet et HELT menneske ...
> jeg tror nu snarre det er nogen uerkendt traumaer der for lov at leve
> et stille liv i skykken af den homoskesulle idenditet !

Det tror jeg ikke på ... men nok det modsatte .. at når man bliver homofob
så er der nogen uerkendt eller erkendte traumaer man har været ude for *S*

> >og de
> >problemer der har været før hen .. bla. kom fra personer som lyder som
dig
> jamen de må jo have lidt ret hvis dte går dig på eller ville du jo
> ikke tage dig af det - well ??

Naaa .. det har de ikke ... for der er meget andet der har været til grund
for at de har sagt og handlet som de har ... men hvis du også synes sex er
noget gris .. så kan det jo være at du deler deres mening ... eller du kun
lever i en sort og hvid æske ... men nok om det ... gider jeg ikke at bringe
mere ind i denne debat ...

Hilsen

Dicte

*slet farve for mail*



Henrik B. (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 04-01-04 13:24

Dicte wrote:
:: Pornofilm er ikke det samme som at gøre det i virkeligheden ... det
:: er 2 HELT vidt forskellige verdener ... og jooo .. der sker en
:: masse... det er bla alle ens sanser der bliver brugt og skærpet ...
:: men nej .. der er ikke nogen form for penetrering ... hvis det er
:: det du tænker på ... for det er jo ikke noget vi uden hjælpemidler
:: kan bruge

Enig! To piger på film kan ikke ophidse mig, men er/var man derimod til
stede i et rum, hvor to piger "leger"....se dét er en anden sag.

M.v.h.



Bo M Mogensen (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 04-01-04 15:19

On Sun, 4 Jan 2004 13:12:49 +0100, "Dicte" <dicte@røddictes.dk> wrote:


>> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>>
>Hej ...
>
>Det var bare en tanke torsk ... fordi jeg synes det var den lætteste måde at
>læse på ... men det er ændret fra dags dato

DET VAR PRAGTFULD how caps ....

>> jeg synes det lyder rigtigt trist og de er ikke en gang butch
>
>hvorfor synes du det lyder trist ??? ..

sgu fordi så er der håb ....

>. og hvad mener du med at "de er ikke
>en gang butch" ???

at en sund og rask kvinde der nok kunne finde sig en ordenlig man
kaster sig ud i forviring i stedet for at tage ansvar ofr sigs elv og
sine følser ... finder sig den rigtige mand og føder nogen børn.
så at sige holde hjulene i gang !


>
>Pornofilm er ikke det samme som at gøre det i virkeligheden ... det er 2
>HELT vidt forskellige verdener ... og jooo .. der sker en masse... det er
>bla alle ens sanser der bliver brugt og skærpet ... men nej .. der er ikke
>nogen form for petitrering ... hvis det er det du tænker på ... for det er
>jo ikke noget vi uden hjælpemidler kan bruge

ja det er også det jeg kender fra de veninder der bare har prøvet det
de snakker om fladheden ved at der ikke er nogen penis penetrasion

>

>> >. man kan godt
>> >skrive dem MEGET pænere ...


>> Det vil jeg arbejde på !
>
>Det lyder skønt ... for den måde du skrev det på ... lyder MEGET fordømmende
>... og ALLE mennesker er jo lige... uanset hudfarve, religion og sexualitet
>... eller er der noget jeg har taget fejl ????


både og i Afganistan der må en mand i henhold til koranen henrette sin
kvinder hvis hun ikke gebærder sig som han gerne vil have hende til
så det er jo en religion med gang i må man sige

seksualitet hvad med de pædofile ?
voldtægsforbryderen ....osv.



>
>> > var du egentlig klar over ... at der nok er nogen lesbiske der
>> >SLET ikke har lyst til at prøve en fyr når man får sådan en svabe ...
>> ej det er nu ikke refærdigt at en mand kan ødelægge det for alle andre
>> mænd på jorde !
>
>Det er jo ikke kun én mand ... men flere der deler din mening ... men jeg
>har på fornemmelsen (har selv erfaret) at for nogen der har den samme
>opfattelse som du har ... enten har været ude for noget de ikke selv kunne
>styre ved at være sammen med 2 piger .... eller ... de er misundelige på at
>piger kan noget en mand ikke kan ... eller .... også kunne de selv godt
>tænke sig at være tilskuer til at det sker ... ved ikke det med sikkerhed om
>det er sådan for alle ... men ved det er sådan for nogen ... og desuden ...
>så har jeg hørt at mange mænd ønsker at se deres kæreste eller bare 2 piger
>være sammen ... også i en 3 kant


Hmm jeg tror nu ikke de er så meget i det som du ligger men slet og
ret det er spild af kvinde hvis det ellers er en der ser godt ud og er
måske til overflod sød rationel og fornuftig .... at hun skal hænge
sig selv i en fix ide ..... sad i 86 skråt over for pan i århus og
drak bajer og så på de kvinder der gik ind til pige aften - alle på
nær en der kunne jeg sgu godt forstå det ...nogen af dem ville man nok
gerne have sex med hvis man blev fuld nok - men føle noget - næppe
hvorfor de passede meget godt i en forening - hvor dem der bare er for
grimme slår sig sammen og for det bedste ud af - en slags " tapernes
klub " - men som kom der EN langt lyst hård grønne øjne og en gude
krop - hvor vi udbrød hvad skal hun da der :(
det var jo en skam ....


>

>> >har faktisk hjulpet til med at jeg er blevet et HELT menneske ...
>> jeg tror nu snarre det er nogen uerkendt traumaer der for lov at leve
>> et stille liv i skykken af den homoskesulle idenditet !
>
>Det tror jeg ikke på ... men nok det modsatte .. at når man bliver homofob
>så er der nogen uerkendt eller erkendte traumaer man har været ude for *S*

nej sådan hænger den ikke sammen :)) jeg havde sgu ikke andet ind bi
seksuelle kærster Q op igenem 90 erne - jeg ved ikke hvad der sker men
jeg er en af de få der kan sætte mig på en lesbisk cafe og score ...
jeg har en go kemi med bi seksuelle kvinder - det var så bare i lidt
for mange år gik det lige fra at være det venskab det skulle være til
noget tragisk små kærsteri - de havde nu alle sammen nogen ar på
sjælen der måske minde om mine egne og dte er godet venner til dags
dato så sent som i går ringede min x ano 1991 - 1996 hun var meget syg
og snakkede i 3 timer og vi er sgu de bedste venner - det er egentligt
utroligt jeg har slået hendes veninder ned og fordybede mig i
satanismen og kastede forbandelser og der virkede sgu - folk blev
virkeligt syg har taget billeder af før og efter en forbandelse
+ jeg har eksperimenetre med hende så hun blev lam i dne ene side :)
ikke så længe men der blev hun godt nok sur )
men vi var liegsom brødre og søstere fra helved - men det er jo
lææææænge siden i dag der ved vi bare at vi er der for hianden uanset
hvad ..........



>
>> >og de
>> >problemer der har været før hen .. bla. kom fra personer som lyder som dig


>> jamen de må jo have lidt ret hvis dte går dig på eller ville du jo
>> ikke tage dig af det - well ??
>
>Naaa .. det har de ikke ... for der er meget andet der har været til grund
>for at de har sagt og handlet som de har ...

nu er du stædig



> men hvis du også synes sex er
>noget gris ..

jeg er sadist så jeg kan slet ikke hvis det ikke er noget gris



> så kan det jo være at du deler deres mening ... eller du kun
>lever i en sort og hvid æske ... men nok om det ... gider jeg ikke at bringe
>mere ind i denne debat ...



det var nu ellers godt det du kom med :(
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html


Dicte (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Dicte


Dato : 04-01-04 21:12

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej

> >. og hvad mener du med at "de er ikke
> >en gang butch" ???
> at en sund og rask kvinde der nok kunne finde sig en ordenlig man
> kaster sig ud i forviring i stedet for at tage ansvar ofr sigs elv og
> sine følser ... finder sig den rigtige mand og føder nogen børn.
> så at sige holde hjulene i gang !

Jeg vil ikke sige at prøve sit eget køn er at kaste sig ud i forvirring ...
men snare for at experimentere ... og for at se hvordan det er *S* ... men
det er måske også forkert af mig at jeg dyrker pigesex ?????

> >Pornofilm er ikke det samme som at gøre det i virkeligheden ... det er 2
> >HELT vidt forskellige verdener ... og jooo .. der sker en masse... det er
> >bla alle ens sanser der bliver brugt og skærpet ... men nej .. der er
ikke
> >nogen form for petitrering ... hvis det er det du tænker på ... for det
er
> >jo ikke noget vi uden hjælpemidler kan bruge
> ja det er også det jeg kender fra de veninder der bare har prøvet det
> de snakker om fladheden ved at der ikke er nogen penis penetrasion

så tror jeg lidt at de kun er hetro ... selv om at jeg tror at de fleste er
til begge køn

> >Det lyder skønt ... for den måde du skrev det på ... lyder MEGET
fordømmende
> >... og ALLE mennesker er jo lige... uanset hudfarve, religion og
sexualitet
> >... eller er der noget jeg har taget fejl ????
> både og i Afganistan der må en mand i henhold til koranen henrette sin
> kvinder hvis hun ikke gebærder sig som han gerne vil have hende til
> så det er jo en religion med gang i må man sige
> seksualitet hvad med de pædofile ?
> voldtægsforbryderen ....osv.

Er glad for at jeg ikke bor i Afganistan .. dog ville jeg ikke blive
henrettet ... da min mand er lige så meget inde i det som jeg selv ... og
det er da også ham der har fået øjnene op for den verden *S*

Ja se ... der har vi et problem ... for der tror jeg vi er temmelige enige
.... ved at jeg ville kunne komme til at begå mord hvis en pædofil rørte mine
børn *S* ....

Men er det normalt ikke også sådan at alle parter skal være med i at legen
er god ?? ... og være enige om at man skal have sex sammen ??? ... og de 2
kategorier ... de er på en grænse hvor man kan komme grueligt galt afsted
hvis man ytre sig .... og det bliver opfattet forkert *S*

> >Det er jo ikke kun én mand ... men flere der deler din mening ... men jeg
> >har på fornemmelsen (har selv erfaret) at for nogen der har den samme
> >opfattelse som du har ... enten har været ude for noget de ikke selv
kunne
> >styre ved at være sammen med 2 piger .... eller ... de er misundelige på
at
> >piger kan noget en mand ikke kan ... eller .... også kunne de selv godt
> >tænke sig at være tilskuer til at det sker ... ved ikke det med sikkerhed
om
> >det er sådan for alle ... men ved det er sådan for nogen ... og desuden
....
> >så har jeg hørt at mange mænd ønsker at se deres kæreste eller bare 2
piger
> >være sammen ... også i en 3 kant
>
>
> Hmm jeg tror nu ikke de er så meget i det som du ligger

Måske ... måske ikke .... men snakker ellers med mange som bliver overfaldet
på chatne rundt på nettet ... af mænd der vil omvænde piger *S*

>men slet og
> ret det er spild af kvinde hvis det ellers er en der ser godt ud og er
> måske til overflod sød rationel og fornuftig .... at hun skal hænge
> sig selv i en fix ide ..... sad i 86 skråt over for pan i århus og
> drak bajer og så på de kvinder der gik ind til pige aften - alle på
> nær en der kunne jeg sgu godt forstå det ...- men som kom der EN langt
lyst hård grønne øjne og en gude
> krop - hvor vi udbrød hvad skal hun da der :(
> det var jo en skam ....

sig mig engang .. er det KUN det ydre der tæller ved en kvinde ??? .... jeg
synes at det er det indre der tæller ved alle personer *S*

> og vi er sgu de bedste venner - det er egentligt
> utroligt jeg har slået hendes veninder ned og fordybede mig i
> satanismen og kastede forbandelser og der virkede sgu - folk blev
> virkeligt syg har taget billeder af før og efter en forbandelse
> + jeg har eksperimenetre med hende så hun blev lam i dne ene side :)
> ikke så længe men der blev hun godt nok sur )
> men vi var liegsom brødre og søstere fra helved - men det er jo
> lææææænge siden i dag der ved vi bare at vi er der for hianden uanset
> hvad ..........

Det lyder ellers som om det er lidt farligt det du har prøvet .. og godt hun
ikke har fået varrige men ... og dejligt at høre at i er forblevet venner
....

> >der er meget andet der har været til grund
> >for at de har sagt og handlet som de har ...
> nu er du stædig

naaa .. det synes jeg ikk .... for der er nemlig mange der har så mange
fordomme omkring sex og noget mange synes er unaturligt ... og jeg synes nu
det er lige så naturligt som at trække vejret *S*

> > men hvis du også synes sex er
> >noget gris ..
> jeg er sadist så jeg kan slet ikke hvis det ikke er noget gris

så er vi jo nærmest en for for kollegaer ... men man kan jo kalde dominans
for mange ting .. men synes ikk det er noget gris *G*

> > så kan det jo være at du deler deres mening ... eller du kun
> >lever i en sort og hvid æske ... men nok om det ... gider jeg ikke at
bringe
> >mere ind i denne debat ...
> det var nu ellers godt det du kom med :(

Bare rolig .. det var mig der formulerede mig forkert .. det jeg ikke ville
komme ind på var hvad det var der var sket i min barndom *S* ... jeg skal
nok blive i debatten ...hvis jeg synes der er noget jeg kan svare på *S*

--
Hilsen

Dicte

*for mail slet farven*



Bo M Mogensen (05-01-2004)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 05-01-04 02:48

On Sun, 4 Jan 2004 21:11:33 +0100, "Dicte" <dicte@røddictes.dk> wrote:


>Jeg vil ikke sige at prøve sit eget køn er at kaste sig ud i forvirring ...
>men snare for at experimentere ... og for at se hvordan det er *S* ... men
>det er måske også forkert af mig at jeg dyrker pigesex ?????


nej som jeg lige har skrevet det så køre jeg bare min gamle kæphest
som gruppens officele homofob - EN SKULLE JO VÆRE DET
så det ikke ender i den rene politisk korekthed !
jeg kender bare så mange der har prøvet det der var noget der minded
om en trend fra 1996 til 2001

at alle piger var til hianden og lidt blid sm ....det blev lidt gab
.... men jeg kan da godt forstå det som pige kan være spænende eller
retter det kan jeg jo se det er ...... nu e rjeg jo en ½ gamel stoder
fra Jylland - så jeg begriber jo ikke hvad formålet med det er ?


>> >jo ikke noget vi uden hjælpemidler kan bruge
>> ja det er også det jeg kender fra de veninder der bare har prøvet det
>> de snakker om fladheden ved at der ikke er nogen penis penetrasion
>
>så tror jeg lidt at de kun er hetro ... selv om at jeg tror at de fleste er
>til begge køn

ja ja men de her piger har også kun prøvet det en 2 gange og det var
så det



>> >... eller er der noget jeg har taget fejl ????


>> både og i Afganistan der må en mand i henhold til koranen henrette sin
>> kvinder hvis hun ikke gebærder sig som han gerne vil have hende til
>> så det er jo en religion med gang i må man sige
>> seksualitet hvad med de pædofile ?
>> voldtægsforbryderen ....osv.
>
>Er glad for at jeg ikke bor i Afganistan .. dog ville jeg ikke blive
>henrettet ... da min mand er lige så meget inde i det som jeg selv ... og
>det er da også ham der har fået øjnene op for den verden *S*

ja ja pas nu på jeg har set det før være starten til et fald ....jeg
tror sgu ikke på det her med flere sex partner i et forhold virker det
inflatere på en langsom og led måde det " Hellige " man har i mellem
hianden !

>
>Ja se ... der har vi et problem ... for der tror jeg vi er temmelige enige
>... ved at jeg ville kunne komme til at begå mord hvis en pædofil rørte mine
>børn *S* ....


nå ja men det er jo stadigt en seksuel præferance !!!


>
>Men er det normalt ikke også sådan at alle parter skal være med i at legen
>er god ?? ... og være enige om at man skal have sex sammen ??? ... og de 2
>kategorier ... de er på en grænse hvor man kan komme grueligt galt afsted
>hvis man ytre sig .... og det bliver opfattet forkert *S*

nej nej dk.snak.seksualitet kan bære stort set alt - pædofeli
debaterne kan måske nok sætte sindene i kog - men ellers så er alt set
før og debateret på en saglig måde

>

>>
>> Hmm jeg tror nu ikke de er så meget i det som du ligger
>
>Måske ... måske ikke .... men snakker ellers med mange som bliver overfaldet
>på chatne rundt på nettet ... af mænd der vil omvænde piger *S*


klart det ville da være synd og skam at se en smuk kvinde forsvinde



>> krop - hvor vi udbrød hvad skal hun da der :(
>> det var jo en skam ....
>
>sig mig engang .. er det KUN det ydre der tæller ved en kvinde ??? .... jeg
>synes at det er det indre der tæller ved alle personer *S*

selvfølig er dte ikke det ........men hvis man forestiller sig en
tendens så er det nok den næmeste måde at anskulig gøre det på


>

>> men vi var liegsom brødre og søstere fra helved - men det er jo
>> lææææænge siden i dag der ved vi bare at vi er der for hianden uanset
>> hvad ..........
>
>Det lyder ellers som om det er lidt farligt det du har prøvet .. og godt hun
>ikke har fået varrige men ... og dejligt at høre at i er forblevet venner


nej men har hun sgu ikke fået - hun ligger godt nok med en led
influenza og 41 i feber ( det har jeg ikke noget med at gøre ) - jeg
ringede lige for at tjekke lægen gad sgu ikke en gang komme
men vi havde en go feber snak ..... varige men nej.... dybest set så
viste hun jo godt at det var en afmægtig forelskelse der styrede min
rabiate adfærd den gang når den var slem !
men der var jo flere lag i det forhold vi var jo også de bedste venner
så de første 150 film sammen i biffen har drukket spander af kaffe på
cafe er - snakkede om alt i mellem himmel og jord ..... men da der var
gået 5 år på den måde - så sev den jo ind at jeg måtte lade hende
flyve OGSÅ fik hun nervesamenbrud )


>...

>> nu er du stædig
>
>naaa .. det synes jeg ikk .... for der er nemlig mange der har så mange
>fordomme omkring sex og noget mange synes er unaturligt ... og jeg synes nu
>det er lige så naturligt som at trække vejret *S*

ja ja men der er jo heller ikke dybeste set nogen der kan lave om på
det man gerne vil eller det skulle der helst ikke være !!!

>
>> > men hvis du også synes sex er
>> >noget gris ..

>> jeg er sadist så jeg kan slet ikke hvis det ikke er noget gris
>
>så er vi jo nærmest en for for kollegaer ... men man kan jo kalde dominans
>for mange ting .. men synes ikk det er noget gris *G*


Uhh ha jeg sider og spiller den af til de gamle ilse film - det har
jeg dte nu godt nok lidt sært med mig selv over for jeg synes godt nok
hun er styk .

men det her med det er noget gris - jeg skal jo føle det er noget gris
før jeg for noget ud af det - hvis det virkeligt er min indre morale
og etik i mod så føler jeg bare det er død sexet ..... jeg bliver
først i sandhed liderlig når jeg føler en slags lede ved havd jeg dog
tænder på ..... danner det mening ???


>
>> > så kan det jo være at du deler deres mening ... eller du kun
>> >lever i en sort og hvid æske ... men nok om det ... gider jeg ikke at bringe
>> >mere ind i denne debat ...

>> det var nu ellers godt det du kom med :(
>
>Bare rolig .. det var mig der formulerede mig forkert .. det jeg ikke ville
>komme ind på var hvad det var der var sket i min barndom *S* ... jeg skal
>nok blive i debatten ...hvis jeg synes der er noget jeg kan svare på *S*

det var herligt

--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html


Andropov (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 04-01-04 14:19

Gitte skrev:

> > Eller spænder den ene en dildo på, og leger mand ?
>
> Ja, det må vel være bedre med den ægte vare.

>Der tager du helt fejl, en dildo kan til tider være meget bedre end
en mand
>pik, med en dildo kan man selv styre de steder hvor den skal være, en
mand
>stikker bare pikken op og knokler løs, medens man med en dildo kan
ramme
>lige de steder hvor det gør godt på en pige.

Men hvis en kvinde får pikken bagfra f.eks. Kan hun styre hvordan
pikken rammer ved at krumme ryggen mere eller mindre. Det har vel en
del at sige om kvinden selv er lidt aktiv, eller bare ligger sig på
ryggen og mener at manden så blot skal stå for alt det hårde arbejde
:)

Bo M Mogensen (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 03-01-04 20:06

On Sat, 03 Jan 2004 15:20:45 +0100, Rex <sjrex@hotmail.com> wrote:

>hej samsara
>hørt... at vi køn dyrker sex med hinanden dvs. m-m og p-p er da helt
>nuturligt efter min mening er selv til begge køn og det skammer jeg
>mig bestemt ikke over.


jeg tror forsvaret af det udeblivene skam er en kamoflage - for en
dybeligende problematik !!!
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html


Bjørnar (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Bjørnar


Dato : 04-01-04 04:17

Bo M Mogensen svar til Bo Warmings tidligere indlæg, hvor Bo Warming
skrev: "At gøre sig til dommer over at noget er bedre end andet, er
ofte urimeligt."

Til dette svarer Bo M Mogensen: "betsemt !!!"

Nu bedømmer Bo M Mogensen den manglende skamfølelse til at være: "jeg
tror forsvaret af det udeblivene skam er en kamoflage - for en
dybeligende problematik !!!"


Jeg griner lidt af problematikken som er en smule problematisk...

Verden er nu engang ikke mere problematisk end at vi mennesker er
forskellige og kan føle forskelligt for de samme handlinger. Vi vil
forhåbentlig mene vi føler det rigtige hver især, hvilket gør vores
liv mere uproblematisk.

....og et uproblematisk knus fra mig...

Mvh. Bjørnar

Lars Wagner Hansen (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Lars Wagner Hansen


Dato : 04-01-04 09:43

"Bjørnar" <REMOVEbjornar@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
news:mgvevvcp4rva4g0be9olfjcoq3jf0jbrr2@4ax.com...
> Bo M Mogensen svar til Bo Warmings tidligere indlæg, hvor Bo Warming
> skrev: "At gøre sig til dommer over at noget er bedre end andet, er
> ofte urimeligt."
>
> Til dette svarer Bo M Mogensen: "betsemt !!!"
>
> Nu bedømmer Bo M Mogensen den manglende skamfølelse til at være: "jeg
> tror forsvaret af det udeblivene skam er en kamoflage - for en
> dybeligende problematik !!!"
>
>
> Jeg griner lidt af problematikken som er en smule problematisk...
>
> Verden er nu engang ikke mere problematisk end at vi mennesker er
> forskellige og kan føle forskelligt for de samme handlinger. Vi vil
> forhåbentlig mene vi føler det rigtige hver især, hvilket gør vores
> liv mere uproblematisk.
>
> ...og et uproblematisk knus fra mig...
>
> Mvh. Bjørnar

Man skal i hele denne diskussion huske på at Bo M. er denne gruppes ukronede
homofob, og derfor kan han naturligvis ikke reagere anderledes end han gør.

Derudover har Bo M. også altid været glad for at fremprovokere diskussioner,
og når nu det som her passer med hans kæphest, så kan han jo slet ikke lade
være.

Lars



Bo M Mogensen (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 03-01-04 20:38

On Sat, 3 Jan 2004 14:51:53 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

HI også du tak for et brag af et indlæg men kik du også lige en gang
på den her :
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

jeg tror sagtens man kan være bifil også beherske citat teknik det er
set før og det kan med garenti gøres igen !


>> jeg tror de enetse der i virkligheden kan bære det er mennesker der i
>> forvejen har store og uerkendte problemer - så hvis de begår denne
>> lille afvigende handling så kan de overføre særhedes følsen på noget
>> eksakt nemligt drifts oplevelsen med en af samme køn - fordi så er det
>> : "derfor " - hvilket gør det muligt at ointere sig i forhold til sin
>> egen indre agoni og man kan måske også godt forstå det i forhold til
>> den typiske Butch eller hets knogle kvinde med karse hård - da hun
>> slet og ret er for grim til at det vil være naturligt og hensigts
>> mæsigt at hun reproducere sig


>Hold da op for en holdning at ha' !


Jesper .... jeg har svært ved at se der er andre måder at opleve det
på for mig ...

>Det er i orden, at du ikke bryder dig om pigesex, men hvorfor i
>alverden skal dem, som har lysten skamme sig ?


jeg tror heller ikke det er noget de SKAL men jeg tror skam er en stor
del af homoseksualitet ..... mit bedste bud er at ca 1/3 af alle
homoseksuelle har en incestiuøs bagrund
>
>Det du skriver er, at de grimme kvinder godt må dyrke sex med en af
>samme køn , men de andre skal holde sig til mændene !! Er det korrekt
>opfattet af mig ?

Yeps ! jeg tror de skåner sig selv for mange modbydelige nederlag og
dårlige oplevelser ved at finde en ånds fælle også få det bedste ud af
det med hvad man nu har at gøre godt med !

>
>Jeg har prøvet at være sammen med to fyre samtidig. Ifølge dit indlæg
>har jeg så et eller andet problem, som er grund til min "unaturlige"
>gerning.
>Men tro mig Bo - det har jeg ikke og jeg skammer mig bestemt heller ikke
>over det. Næ... jeg tænker på det med et stort smil om munden.

jamne det kan jeg godt forstå ; kan du tåle at blive taget at 2 mænd
på en gang må jo i sagens natur gøre dig til den dobelte kvinde

--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html


Samsara (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 04-01-04 23:08

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
news:or5evvsd9c3ubbm7rqqn2bf4btqn66smst@4ax.com...
>
> HI også du tak for et brag af et indlæg men kik du også lige en gang
> på den her :
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
>
> jeg tror sagtens man kan være bifil også beherske citat teknik det er
> set før og det kan med garenti gøres igen !

Jeg skal forsøge at efterleve god citatteknik: Jeg kan se rundt omkring,
at det bliver gjort lidt forskelligt. Nogen svarer inde i indlægget og andre
efter. Jeg synes personligt, at det er mere forskueligt efter, men ok.

For øvrigt kan jeg oplyse dig om, at jeg er hetro !

> Yeps ! jeg tror de skåner sig selv for mange modbydelige nederlag og
> dårlige oplevelser ved at finde en ånds fælle også få det bedste ud af
> det med hvad man nu har at gøre godt med !

Alle grimme kvinder burde altså være lesbiske og alle grimme mænd burde
være bøsser - det er sku' helt hen i vejret, Bo.

> jamne det kan jeg godt forstå ; kan du tåle at blive taget at 2 mænd
> på en gang må jo i sagens natur gøre dig til den dobelte kvinde

Hvad mener du lige med det ?

>
> 1.)Mv. Bo M Mogensen
> 2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
> 3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
> 4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html
>
Samsara



Bo M Mogensen (05-01-2004)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 05-01-04 02:16

On Sun, 4 Jan 2004 23:08:25 +0100, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:


>
>For øvrigt kan jeg oplyse dig om, at jeg er hetro !


det er jeg meget glad for at høre :)

>
>> Yeps ! jeg tror de skåner sig selv for mange modbydelige nederlag og
>> dårlige oplevelser ved at finde en ånds fælle også få det bedste ud af
>> det med hvad man nu har at gøre godt med !
>
>Alle grimme kvinder burde altså være lesbiske og alle grimme mænd burde
>være bøsser - det er sku' helt hen i vejret, Bo.

selvfølig er det det !!!
for verden er jo ikke indelt i grim og pæn - hvad der er skønhed for
mig kan jo være en andens rædsel osv.
Gu er hun da pæn kvinden der ejer mit hjerte - men det er da ikke DET
der er det vigtige - jeg har slet og ret i mine snart 38 år ikke mødt
et menneske der VED så meget og en spryldnen humor fordomsfri
hjertevarm uden at være tosse go - hun har smag har tænkt over stort
set alt den smukketse og mest sensuelle jyske stemme man kan tænke sig
jeg kan gå i ekstase over hendes få bumser på hagen og hendes dame
ræb:) .... hvad jeg mener med det er det er selvføligt strengt personeligt hvem man falder for og det er noget man bygger sammen.

min homofobi er bare min gamle rolle i dss - hvor jeg skriver på 5 år
jeg har ikke noget imod de homoseksuelle - jeg for bare knopper af de
her hetro homo fans fordi det stinker af en politisk korekthed der
giver mig kvalme .... hvis du ser det så har de fleste bøsser nogen
pige veninder der bare er så TOLERANTE også er det jo meget sjovt at
skubbe til båden og se hvad der sker hvis man er det modsatte ...nu er
dss jo også efterhånden besat af " nye " skirbenter og den gamle garde
fra 1999 lever derres eget liv på icq og i telefonen osv.
men de nye hopper jo i den homofobe vinkel med begge ben.


>
>>> jamne det kan jeg godt forstå ; kan du tåle at blive taget at 2 mænd


>> på en gang må jo i sagens natur gøre dig til den dobelte kvinde
>
>Hvad mener du lige med det ?


nå det var bare lidt hurtigt matematik :)
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html


Gitte Nielsen (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Gitte Nielsen


Dato : 03-01-04 18:14


"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
news:5t8dvvk2f1s2b78gi1dhbltdip2paur20v@4ax.com...
> On Fri, 2 Jan 2004 22:33:55 +0100, "Camilla W. Pedersen"
> <camillawp@mail.dk> wrote:
>
> >> Tillykke med den nye oplevelse.
> >>
> >
> >Ja tillykke.
> >Jeg ville gerne prøve selv... men jeg tør ikke...
>
>
> Det skal du ikke være ked af !!
> det er noget vamelt og unaturligt noget og bagefter vil du sikkert
> leve i en skam som du vil prøvet at kompensere for ved at fortælle
> hvor dejligt og " naturligt " det er og var imens skammen æder dig op
> indre fra - selv om det måsle nok virker tilforladeligt på de fleste
> at 2 kvinder ligger og " Gnupper " , så er jeg sikker på det giver en
> efter regning i en følse af særhed bagefter der vare livet ud !!
>
>
> jeg tror de enetse der i virkligheden kan bære det er mennesker der i
> forvejen har store og uerkendte problemer - så hvis de begår denne
> lille afvigende handling så kan de overføre særhedes følsen på noget
> eksakt nemligt drifts oplevelsen med en af samme køn - fordi så er det
> : "derfor " - hvilket gør det muligt at ointere sig i forhold til sin
> egen indre agoni og man kan måske også godt forstå det i forhold til
> den typiske Butch eller hets knogle kvinde med karse hård - da hun
> slet og ret er for grim til at det vil være naturligt og hensigts
> mæsigt at hun reproducere sig - og der er jeg da fuld af forståelse
> for at disse uskønne skapninger - for sig en værdig idenditet som
> noget fremmed i stedet for bare at være en grim kvinde !
> --

Jeg er nu glad for at jeg prøvede det, og fortryder absolut intet....det gør
min veninde heller ikke...og når vi begge er i stemning til det er det noget
som vi nok gentager.
P.S. Og vi er absolut ikke grimme...der er mange fyre som gerne vil i seng
med os.....og det kan vi også lide....vi er ikke lesbiske men bisexuelle og
det er der stor forskel på.

mvh
Gitte



Rex (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Rex


Dato : 03-01-04 19:07

On Sat, 3 Jan 2004 18:13:48 +0100, "Gitte Nielsen"
<kontormusen@hotmail.com> wrote:

>
>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>news:5t8dvvk2f1s2b78gi1dhbltdip2paur20v@4ax.com...
>> On Fri, 2 Jan 2004 22:33:55 +0100, "Camilla W. Pedersen"
>> <camillawp@mail.dk> wrote:
>>
>> >> Tillykke med den nye oplevelse.
>> >>
>> >
>> >Ja tillykke.
>> >Jeg ville gerne prøve selv... men jeg tør ikke...
>>
>>
>> Det skal du ikke være ked af !!
>> det er noget vamelt og unaturligt noget og bagefter vil du sikkert
>> leve i en skam som du vil prøvet at kompensere for ved at fortælle
>> hvor dejligt og " naturligt " det er og var imens skammen æder dig op
>> indre fra - selv om det måsle nok virker tilforladeligt på de fleste
>> at 2 kvinder ligger og " Gnupper " , så er jeg sikker på det giver en
>> efter regning i en følse af særhed bagefter der vare livet ud !!
>>
>>
>> jeg tror de enetse der i virkligheden kan bære det er mennesker der i
>> forvejen har store og uerkendte problemer - så hvis de begår denne
>> lille afvigende handling så kan de overføre særhedes følsen på noget
>> eksakt nemligt drifts oplevelsen med en af samme køn - fordi så er det
>> : "derfor " - hvilket gør det muligt at ointere sig i forhold til sin
>> egen indre agoni og man kan måske også godt forstå det i forhold til
>> den typiske Butch eller hets knogle kvinde med karse hård - da hun
>> slet og ret er for grim til at det vil være naturligt og hensigts
>> mæsigt at hun reproducere sig - og der er jeg da fuld af forståelse
>> for at disse uskønne skapninger - for sig en værdig idenditet som
>> noget fremmed i stedet for bare at være en grim kvinde !
>> --
>
>Jeg er nu glad for at jeg prøvede det, og fortryder absolut intet....det gør
>min veninde heller ikke...og når vi begge er i stemning til det er det noget
>som vi nok gentager.
>P.S. Og vi er absolut ikke grimme...der er mange fyre som gerne vil i seng
>med os.....og det kan vi også lide....vi er ikke lesbiske men bisexuelle og
>det er der stor forskel på.
>
>mvh
>Gitte
>
Jeps gitte der er en forskel på at være bisexuel og så være gennemført
bøsse eller lesbisk.... tro mig det ved jeg alt om... *SS*

Hilsen Rex

Jan Hansen (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Jan Hansen


Dato : 03-01-04 22:32


"Rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:p31evv0lr8154bauqhn8ko5es345q2kms7@4ax.com...

> Jeps gitte der er en forskel på at være bisexuel og så være gennemført
> bøsse eller lesbisk.... tro mig det ved jeg alt om... *SS*
>
> Hilsen Rex

Får du ikke lort på pikken uanset du kun er bisexuel ?

Jan



Bo M Mogensen (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 03-01-04 23:27

On Sat, 3 Jan 2004 22:32:26 +0100, "Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com>
wrote:

>
>Får du ikke lort på pikken uanset du kun er bisexuel ?


HØRT !!!!
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html


Rex (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Rex


Dato : 04-01-04 18:21

On Sat, 03 Jan 2004 23:27:17 +0100, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>On Sat, 3 Jan 2004 22:32:26 +0100, "Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com>
>wrote:
>
>>
>>Får du ikke lort på pikken uanset du kun er bisexuel ?
>
>
>HØRT !!!!


Ja ja hvis i bare havde forstand på det i skrev så var det noget
andet, men det er tydeligvis i ikke har prøvet det heller ikke sammen
med jeres kærester... *S*

Hilsen Rex

Boerge Rahbech Jense~ (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 04-01-04 10:59


"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:3ff734e8$0$29403$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Får du ikke lort på pikken uanset du kun er bisexuel ?

Gør piger det? Jeg anede ikke, de havde en pik, men der er meget, jeg ikke
ved om piger. Jeg ved heller ikke, hvordan pigesex rent praktisk foregår,
men hvis jeg ikke tager meget fejl, mangler de kun en pik. Dermed kan de
bruge hænder og krop på samme måde, som mænd kan i forhold til pigerne,
samtidig med piger nok ved bedre end mænd, hvordan piger kan tilfredsstilles
seksuelt. Noget, jeg har observeret, er, at piger har mere kropskontakt med
veninder, end vi mænd har med vores venner, ligesom pigerne - i modsætning
til mænd - gerne danser sammen.

Med venlig hilsen
Børge




Bo M Mogensen (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 03-01-04 20:15

On Sat, 3 Jan 2004 18:13:48 +0100, "Gitte Nielsen"
<kontormusen@hotmail.com> wrote:

>Jeg er nu glad for at jeg prøvede det, og fortryder absolut intet..

Ja det siger du nok nu ... men jeg tror det er ligesom at drikke sig
fuld regningen kommer på et tidspunkt i form at tømmermænd

>..det gør
>min veninde heller ikke...og når vi begge er i stemning til det er det noget
>som vi nok gentager.


jamen jeg tror også det er udemærket hvis man ellers har nogen
vanskeligheder der er umulige at lade sig konfrontere med - så er det
en udemærket måde at afreagere på !!!


>P.S. Og vi er absolut ikke grimme...der er mange fyre som gerne vil i seng
>med os.....og det kan vi også lide...

Hmmm det gør det jo næsten mere trist når der er håb i håbløsheden !

>.vi er ikke lesbiske men bisexuelle og
>det er der stor forskel på.

ja jeg tror det heder at være forviret
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.
3.)Message-ID: <bscdnt$c07s6$1@ID-151624.news.uni-berlin.de>
4.)bliver bedre på usnet :http://rander.dk/UseNet/data/config1.html


Jan Hansen (03-01-2004)
Kommentar
Fra : Jan Hansen


Dato : 03-01-04 22:31


"Gitte Nielsen" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:iLCJb.66423$jf4.4261452@news000.worldonline.dk...
> Jeg er nu glad for at jeg prøvede det, og fortryder absolut intet....det
gør
> min veninde heller ikke...og når vi begge er i stemning til det er det
noget
> som vi nok gentager.

Det må vi da håbe at en jer når at få en kæreste af hankøn så i kan slippe
for mere gnupperi.
Eller spænder den ene en dildo på, og leger mand ?
Det er godt nok klamt !

> P.S. Og vi er absolut ikke grimme...der er mange fyre som gerne vil i seng
> med os.....og det kan vi også lide.

Ja der er også mange fyre der gerne vil have sex med dværge, kvinder uden
ben, høns og hunde.
Det beviser vel ikke andet end at i er gode at få udløsning i, vel ?

..vi er ikke lesbiske men bisexuelle og
> det er der stor forskel på.

Er det bedre at være bisexuel end at være homofil ?
Du må hellere forklare den store forskel

Jan



Andropov (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 04-01-04 09:07

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> wrote in message news:<3ff7347a$0$29305

> > Jeg er nu glad for at jeg prøvede det, og fortryder absolut intet....det
> gør
> > min veninde heller ikke...og når vi begge er i stemning til det er det
> noget
> > som vi nok gentager.

Men man hører så tit: "min mand forstår mig ikke"
Hvad med at sige til sin mand hvad man har lyst til. Du kan sikkert på
ham til det samme som når det er 2 kvinder som er sammen.

> Det må vi da håbe at en jer når at få en kæreste af hankøn så i kan slippe
> for mere gnupperi.
> Eller spænder den ene en dildo på, og leger mand ?

Ja, det må vel være bedre med den ægte vare.

Andropov (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 04-01-04 09:07

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> wrote in message news:<3ff7347a$0$29305

> > Jeg er nu glad for at jeg prøvede det, og fortryder absolut intet....det
> gør
> > min veninde heller ikke...og når vi begge er i stemning til det er det
> noget
> > som vi nok gentager.

Men man hører så tit: "min mand forstår mig ikke"
Hvad med at sige til sin mand hvad man har lyst til. Du kan sikkert på
ham til det samme som når det er 2 kvinder som er sammen.

> Det må vi da håbe at en jer når at få en kæreste af hankøn så i kan slippe
> for mere gnupperi.
> Eller spænder den ene en dildo på, og leger mand ?

Ja, det må vel være bedre med den ægte vare.

Peter Jespersen (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Peter Jespersen


Dato : 04-01-04 12:47

On 4 Jan 2004 00:07:26 -0800, Andropov wrote:

<snip>

>Ja, det må vel være bedre med den ægte vare.

Kig på niveauet i denne tråd...de går vist ikke glip af ret meget.....


Living in a vacuum sucks...



Andropov (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 04-01-04 09:08

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> wrote in message news:<3ff7347a$0$29305

> > Jeg er nu glad for at jeg prøvede det, og fortryder absolut intet....det
> gør
> > min veninde heller ikke...og når vi begge er i stemning til det er det
> noget
> > som vi nok gentager.

Men man hører så tit: "min mand forstår mig ikke"
Hvad med at sige til sin mand hvad man har lyst til. Du kan sikkert på
ham til det samme som når det er 2 kvinder som er sammen.

> Det må vi da håbe at en jer når at få en kæreste af hankøn så i kan slippe
> for mere gnupperi.
> Eller spænder den ene en dildo på, og leger mand ?

Ja, det må vel være bedre med den ægte vare.

Andropov (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 04-01-04 09:09

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> wrote in message news:<3ff7347a$0$29305

> > Jeg er nu glad for at jeg prøvede det, og fortryder absolut intet....det
> gør
> > min veninde heller ikke...og når vi begge er i stemning til det er det
> noget
> > som vi nok gentager.

Men man hører så tit: "min mand forstår mig ikke"
Hvad med at sige til sin mand hvad man har lyst til. Du kan sikkert på
ham til det samme som når det er 2 kvinder som er sammen.

> Det må vi da håbe at en jer når at få en kæreste af hankøn så i kan slippe
> for mere gnupperi.
> Eller spænder den ene en dildo på, og leger mand ?

Ja, det må vel være bedre med den ægte vare.

Gitte Nielsen (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Gitte Nielsen


Dato : 04-01-04 10:45


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0401040009.ff7f047@posting.google.com...
> "Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> wrote in message
news:<3ff7347a$0$29305
>
> > > Jeg er nu glad for at jeg prøvede det, og fortryder absolut
intet....det
> > gør
> > > min veninde heller ikke...og når vi begge er i stemning til det er det
> > noget
> > > som vi nok gentager.
>
> Men man hører så tit: "min mand forstår mig ikke"
> Hvad med at sige til sin mand hvad man har lyst til. Du kan sikkert på
> ham til det samme som når det er 2 kvinder som er sammen.
>
> > Det må vi da håbe at en jer når at få en kæreste af hankøn så i kan
slippe
> > for mere gnupperi.
> > Eller spænder den ene en dildo på, og leger mand ?
>
> Ja, det må vel være bedre med den ægte vare.

Der tager du helt fejl, en dildo kan til tider være meget bedre end en mand
pik, med en dildo kan man selv styre de steder hvor den skal være, en mand
stikker bare pikken op og knokler løs, medens man med en dildo kan ramme
lige de steder hvor det gør godt på en pige.

Gitte




Jan Hansen (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Jan Hansen


Dato : 04-01-04 11:12


"Gitte Nielsen" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:sgRJb.66561$jf4.4278599@news000.worldonline.dk...
> > Ja, det må vel være bedre med den ægte vare.
>
> Der tager du helt fejl, en dildo kan til tider være meget bedre end en
mand
> pik, med en dildo kan man selv styre de steder hvor den skal være, en mand
> stikker bare pikken op og knokler løs, medens man med en dildo kan ramme
> lige de steder hvor det gør godt på en pige.

Pjat det kan da aldrig være bedre med et stykke koldt plastic end den ægte
vare.
Jeg kunne ikke forestille mig at en kunstig efterligning af en kusse, på
nogen måde kunne virke mere ophidsende end en rigtig dame.
Det ville nok mere minde mig om at jeg i givet fald var en taber som var
nødt til at købe mig en efterligning, bare for at få noget.

Jan



Dicte (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Dicte


Dato : 04-01-04 12:10


"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
> "Gitte Nielsen" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> > > Ja, det må vel være bedre med den ægte vare.
> >
> > Der tager du helt fejl, en dildo kan til tider være meget bedre end en
> mand
> > pik, med en dildo kan man selv styre de steder hvor den skal være, en
mand
> > stikker bare pikken op og knokler løs, medens man med en dildo kan ramme
> > lige de steder hvor det gør godt på en pige.
>
> Pjat det kan da aldrig være bedre med et stykke koldt plastic end den ægte
> vare.
> Jeg kunne ikke forestille mig at en kunstig efterligning af en kusse, på
> nogen måde kunne virke mere ophidsende end en rigtig dame.
> Det ville nok mere minde mig om at jeg i givet fald var en taber som var
> nødt til at købe mig en efterligning, bare for at få noget.
>
> Jan
>
De 2 ting kan SLET ikke sammenlignes ... der er en MEGET STOR fordel med en
dildo ... og det er at hvis man nu har lyst ... så skal man ikke vente på at
pikken bliver stor .. eller være sikker på at pikken forbliver stor .. en
dildo har den størrelse som en dildo har ... den bliver aldrig slap ... og
kan blive ved i TIMER hvis det er det man har brug for ...

En dildo er ikke et stykke kold plastik .. og dog .. det kommer jo an på
hvilken man vælger ... jeg har mest glæde af at bruge dem af Jelly ... og de
er ikke kolde ... det er dem der er lavet af "krystal" der er kolde .. og
det kan faktisk også være en utrolig dejlig pirrende oplevelse ... sådan
lige at blive kølet ned for at varme dildoen op igen ...

Gitte du har HELT ret ... håber du kommer til at nyde mange flere oplevelser
sammen med en anden pige ... det er noget jeg ville undvære for noget i
verdenen ... *S*

Tænkte på ... hvad er det I mænd kan lide ved kvinder/piger ???? ...og ikke
synes er vildt begejstret ved at være sammen med en fyr ??? ... kan der være
nogen ligheder i kvinder og mænds hoveder og tanker ????

Hilsen

Dicte

*for mail slet farven*



Boerge Rahbech Jense~ (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 04-01-04 12:58


"Dicte" <dicte@røddictes.dk> skrev i en meddelelse
news:3ff7f485$0$135$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Tænkte på ... hvad er det I mænd kan lide ved kvinder/piger ???? ...og
ikke
> synes er vildt begejstret ved at være sammen med en fyr ??? ... kan der
være
> nogen ligheder i kvinder og mænds hoveder og tanker ????

Det er muligt. Det er bare ikke det, vi tænker mest på, når vi diskuterer
sex med sit eget køn.

Jeg mener nu også, det er forskellene, der gør I kvinder fascinerende og
spændende.

Med venlig hilsen
Børge



Dicte (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Dicte


Dato : 04-01-04 14:00


"Boerge Rahbech Jensen" <qaasfd@asdf.qø> skrev i en meddelelse
> Det er muligt. Det er bare ikke det, vi tænker mest på, når vi diskuterer
> sex med sit eget køn.
>
> Jeg mener nu også, det er forskellene, der gør I kvinder fascinerende og
> spændende.


Det er jo også derfor, at vi kvinder bla kan lide at være sammen med vores
eget køn ... også er det mere sensuelt synes jeg *S*

dog ved jeg at nogen kvinder ikke kunne tænke sig at prøve *S*

Hilsen

Dicte

*fjern farven ved mail*



Anita (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 04-01-04 14:00

"Jan Hansen" skrev

> Eller spænder den ene en dildo på, og leger mand ?

Det er da sjovt som mænd tror at en pik eller en "attrap" er det eneste der
kan tilfredsstille en kvinde. Men jeg kan hermed afsløre at det er det ikke.
Tænk på at vi jo også onanerer, og der _skal_ altså ikke nødvendigvis være
nogen dildo med i legen for at gøre mig glad, og det tror jeg faktisk gælder
for mange kvinder.

> Ja der er også mange fyre der gerne vil have sex med dværge, kvinder uden
> ben, høns og hunde.
> Det beviser vel ikke andet end at i er gode at få udløsning i, vel ?

Det var ikke pænt "sagt".

> .vi er ikke lesbiske men bisexuelle og
> > det er der stor forskel på.
>
> Er det bedre at være bisexuel end at være homofil ?
> Du må hellere forklare den store forskel

Forskellen er vel hvem ens seksualitet er rettet mod. Jeg tænder ikke selv
på tanken om sex med en anden kvinde, men jeg respekterer da at andre har
det anderledes end jeg.

Venligst Anita



Boerge Rahbech Jense~ (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 04-01-04 16:01


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3ff80e21$0$25820$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> > Er det bedre at være bisexuel end at være homofil ?
> > Du må hellere forklare den store forskel
>
> Forskellen er vel hvem ens seksualitet er rettet mod.

Netop, så vidt jeg ved. En homoseksuel er kun seksuelt orienteret mod sit
eget køn, mens en biseksuel er orienteret mod begge køn.

> Jeg tænder ikke selv
> på tanken om sex med en anden kvinde, men jeg respekterer da at andre har
> det anderledes end jeg.

Det kan jeg kun tilslutte mig. Samtidig ønsker jeg også, at andre
respekterer mine præferencer.

Med venlig hilsen
Børge



Rene' Hjorth (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 04-01-04 18:46

[Boerge Rahbech Jensen | Sun, 4 Jan 2004 16:00:33 +0100]

>Netop, så vidt jeg ved. En homoseksuel er kun seksuelt orienteret mod sit
>eget køn, mens en biseksuel er orienteret mod begge køn.

Det er jo egentlig mere end "bare" den seksuelle retning; en biseksuel
kan føle seksuel tiltrækning mod begge køn (af varierende grad) men også
kærlighed mod mindst ét køn (og oftest også begge).

Naturligvis er alle biseksuelle ikke ens, så nogle biseksuelle er
primært seksuelt draget af det ene køn og naturligvis følger følelserne
så også oftest dette køn, men mange biseksuelle har tiltrækning ligeligt
fordelt og kan også have kærlige følelser til begge køn.

Egentlig må det være ret smart at man kan forelske sig frit i det rette
menneske, uden skelen til hvilket køn det er?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Dicte (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Dicte


Dato : 04-01-04 21:59


"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Det er jo egentlig mere end "bare" den seksuelle retning; en biseksuel
> kan føle seksuel tiltrækning mod begge køn (af varierende grad) men også
> kærlighed mod mindst ét køn (og oftest også begge).
>
> Naturligvis er alle biseksuelle ikke ens, så nogle biseksuelle er
> primært seksuelt draget af det ene køn og naturligvis følger følelserne
> så også oftest dette køn, men mange biseksuelle har tiltrækning ligeligt
> fordelt og kan også have kærlige følelser til begge køn.
>
> Egentlig må det være ret smart at man kan forelske sig frit i det rette
> menneske, uden skelen til hvilket køn det er?
>

Hvor har du ret René ... og for de Bisexuelle .. vi har bedre chancer for at
møde den rette end dem der er hetro- og homosexuelle ... så længe vi tør stå
frem med hvem vi er .... dog kan det være MEGET svært i dagens Danmark ...
men det bliver heldigvis lettere og lettere....


--
Hilsen

Dicte

*for mail slet farven*



Rene' Hjorth (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 04-01-04 23:17

[Dicte | Sun, 4 Jan 2004 21:59:26 +0100]

>Hvor har du ret René ...

Tak, men jeg har også mødt en del af dem/jer efterhånden; mange af dem
der var 50/50 har dog haft biseksualiteten som en fase på vej til
homoseksualitet, så det har gjort det lidt rodet :)

>... så længe vi tør stå frem med hvem vi er .... dog kan det være MEGET
>svært i dagens Danmark ... men det bliver heldigvis lettere og lettere....

Jeps, og som du også selv skriver andetsteds: Det havde været meget,
meget værre hvis man havde levet i Afganistan eller andre socialt
underudviklede lande.

Men selv i DK er der forskel, jeg vil nok sige at det er en anden
oplevelse af være homo- eller biseksuel på den jyske vestkyst end at
være det i københavn og nordsjælland.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

GLS (04-01-2004)
Kommentar
Fra : GLS


Dato : 04-01-04 13:19

Jubiii , der er da vist et par mænd her som gerne ville have været flue på
væggen der, personligt mener jeg at det er sødt, og kan ik se noget ulækkert
ved det, som jeg heller ikke kan se noget ulækkert ved to mænd sammen, men
selvfølgelig skal folk da selv bestemme hvad de vil, og så ellers lade andre
gøre det samme.
Jeg ville da være glad hvis min kæreste ville dyrke pigesex med hendes
veninde, veninden kan jo give hende noget en mand ikke kan give, og så vil
hun nok være mere positiv og åben for mig.

Og til de mænd der væmmes ved pigesex, klap lige hesten, i er
pissemisundelige over at i ikke var med *lol*

Forfølg dine lyster, livet er for kort til smålighed

GLS

"Gitte Nielsen" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:CPXIb.65783$jf4.4167980@news000.worldonline.dk...
> Hej i gruppen
>
> Jeg oplevede pigesex for første gang i går og det var bare dejligt.....det
> var enormt liderligt at blive kælet og slikket af en pige.
>
> Jeg var en smule fuld og det var min veninde også.....vi kyssede lidt og
det
> endte så med at vi sov sammen.
>
> Jeg vil bare sige til andre piger som læser dette her, I skal prøvet
pigesex
> engang.....jeg troede ikke jeg kunne være sammen med en fra mit eget køn,
> men det var squ dejligt.
>
> Knus
> Gitte
>
>



Peter Jespersen (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Peter Jespersen


Dato : 04-01-04 17:27

On Sun, 4 Jan 2004 13:19:15 +0100, GLS wrote:

>Jubiii , der er da vist et par mænd her som gerne ville have været flue på
>væggen der

Absolut



Live long and prosper...
_________________________________________________________________
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Double your drive space! Delete Windows!




Rex (04-01-2004)
Kommentar
Fra : Rex


Dato : 04-01-04 18:21

On Sun, 4 Jan 2004 13:19:15 +0100, "GLS" <Idiot@idiot.dk> wrote:

>Jubiii , der er da vist et par mænd her som gerne ville have været flue på
>væggen der, personligt mener jeg at det er sødt, og kan ik se noget ulækkert
>ved det, som jeg heller ikke kan se noget ulækkert ved to mænd sammen, men
>selvfølgelig skal folk da selv bestemme hvad de vil, og så ellers lade andre
>gøre det samme.
>Jeg ville da være glad hvis min kæreste ville dyrke pigesex med hendes
>veninde, veninden kan jo give hende noget en mand ikke kan give, og så vil
>hun nok være mere positiv og åben for mig.
>
>Og til de mænd der væmmes ved pigesex, klap lige hesten, i er
>pissemisundelige over at i ikke var med *lol*
>
>Forfølg dine lyster, livet er for kort til smålighed
>
>GLS
>
Hej GLS
Endelig en der ikke er så snæversynet.... FLOT

Hilsen Rex

>"Gitte Nielsen" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:CPXIb.65783$jf4.4167980@news000.worldonline.dk...
>> Hej i gruppen
>>
>> Jeg oplevede pigesex for første gang i går og det var bare dejligt.....det
>> var enormt liderligt at blive kælet og slikket af en pige.
>>
>> Jeg var en smule fuld og det var min veninde også.....vi kyssede lidt og
>det
>> endte så med at vi sov sammen.
>>
>> Jeg vil bare sige til andre piger som læser dette her, I skal prøvet
>pigesex
>> engang.....jeg troede ikke jeg kunne være sammen med en fra mit eget køn,
>> men det var squ dejligt.
>>
>> Knus
>> Gitte
>>
>>
>


Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste