Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon og 100 mb netplads!
Fra : Per

Dato : 01-01-04 09:50

Hej NG!

Jeg har læst at der følger 100 mb. netplads med, når man køber visse canon
digi. cam. (ixus 400)

Hvordan virker det - får man sin egen plads på en hjemmeside og kan man
uploade sine billeder der?

hvad mener i om CF kortet - er der stadivæk fremtid i det, eller er det for
gammeldags og klodset og udgår det derved?

Mvh. Per!

---
Denne mail er scannet og fundet virusfri.

Fra : alexander

Dato : 01-01-04 10:22

> hvad mener i om CF kortet - er der stadivæk fremtid i det, eller er det
for
> gammeldags og klodset og udgår det derved?

Sony har lige lanceret deres topmodel DSC-F828 der udover memorystick
understøtter CF-card.

Alle de standarder der findes idag er vel mere eller mindre døende, men
spørgsmålet er om det betyder noget for dig??

Herudover er CF et billigt/hurtigt/driftsikkert medie.

Fra : Ragna

Dato : 01-01-04 14:37

> Hvordan virker det - får man sin egen plads på en hjemmeside og kan man
> uploade sine billeder der?

Hej Per!

Det er en slags album man får stillet til rådighed, hvor der også er plads
til en lille, forklarende tekst til billederne.
Man kan invitere venner og bekendte til at se albummet.
De gange, hvor jeg har sendt billeder, er overførslen bare gået utrolig
langsomt, og hvis jeg prøvede at sende mange ad gangen, gik det helt i fisk;
men det skyldtes måske, at jeg ikke havde formindsket billederne ret meget.

--
Venlig hilsen, Ragna