Godt nytår!
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 31-12-03 13:35

Godt nytår ønskes til alle i gruppen!
Tak for gode råd, muntre tråde, begavede tråde og hede debatter

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 31-12-03 15:09

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> writes:

> Godt nytår ønskes til alle i gruppen! Tak for gode råd, muntre
> tråde, begavede tråde og hede debatter

Tak - og i lige måde til alle! Ved godt at jeg lidt forsømmer mit
engagement her i gruppen, men det skyldes dels at min Pismo stadig er
syg; dels at jeg har fået barn (som forresten er Linux-bruger):

http://idun.sandsgaard.dk/

Godt nytår!

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 31-12-03 15:47

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Tak - og i lige måde til alle! Ved godt at jeg lidt forsømmer mit
> engagement her i gruppen, men det skyldes dels at min Pismo stadig er
> syg; dels at jeg har fået barn (som forresten er Linux-bruger):

Har jeg nu husket min iBook, iPod og iDun?

> http://idun.sandsgaard.dk/

Dejlige billeder. Har selv et styk i ovenen til levering den 28. januar!

> Godt nytår!

Også fra mig til alle i dk.edb.mac.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 31-12-03 16:15

mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) writes:

> Har jeg nu husket min iBook, iPod og iDun?

Hehe... hun bliver nok ikke mobbet, hvis Jobs har fået magten til den
tid.

> Dejlige billeder. Har selv et styk i ovenen til levering den 28. januar!

Tillykke! Husk at sådan nogle sagtens kan komme springende en tre uger
før ETA uden at det er skyggen af kontroversielt (sådan rent
lægefagligt betragtet)!

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 31-12-03 18:46

> Har jeg nu husket min iBook, iPod og iDun?

> Dejlige billeder. Har selv et styk i ovenen til levering den 28. januar!

> [...]

David Blangstrup
Illustreret Tidende
http://blangstrup.org