Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Valg af digital kamera
Fra : Ukendt

Dato : 30-12-03 11:47

Hej gruppe,

Jeg har besluttet mig for at købe et digital kamera.
Jeg har kigget lidt på Olympus mju:400.

Det skal mest bruges til ferier, familiefester og den salgs. Ikke noget
professionelt.

Hvad er jeres kommentarer til dette kamera?
Eller har i andre forslag i sammen prisklasse?

--
Mvh.
Søren Mogensen

Skift snabela i min mail-adresse

Fra : Tom Christensen

Dato : 30-12-03 12:13

Hej Søren

"Søren Møller Mogensen" <smmSNABELAnesnegom.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har besluttet mig for at købe et digital kamera.
<snip>

Hvis du kigger "baglæns" i denne gruppe, vil du finde masser af lignende
spørgsmål, hvor du kan orientere dig.
Og hvis du søger i groups.google.dk på "valg af digitalkamera" får du tre
tråde med masser af indlæg.

Du kan desuden med fordel besøge www.dpreview.com hvor du finder grundige
tests af de fleste kameraer.

Held og lykke.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 30-12-03 14:46

> [...]
> professionelt.
>
> Hvad er jeres kommentarer til dette kamera?
> Eller har i andre forslag i sammen prisklasse?

Hej

Jeg har haft det i hånden, og det virker mere robust end Canon Ixus 400, som
nok er blevet så kompakt at det nok kniber med holdbarheden i længden !

--
Venlig hilsen / Best regards