CaboPlus
Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 30-12-03 13:42

Hejsa

Er der nogen af jer der ved hvilken type kul det er der er i CaboPlus CO2
dimsen????

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (er stadig i gang med opbygningen, men har nogle
fisk i)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth, Prism E2, Symphony 3.3(drager)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm

Fra : Carsten Gall

Dato : 30-12-03 15:25

"jabbe(4000)" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen af jer der ved hvilken type kul det er der er i CaboPlus CO2
> dimsen????

Hvad mener du??

Det er noget specielt fremstillet kul der passer til "dimsen"

Carsten

Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 30-12-03 19:16

CO2

> Hvad mener du??
>
> Det er noget specielt fremstillet kul der passer til "dimsen"

Ja men hvad type kul er det?? det må jo være noget man selv kan skaffe...

Fra : Carsten Gall

Dato : 31-12-03 00:45

> CO2

> Ja men hvad type kul er det?? det må jo være noget man selv kan skaffe...

Hvorfor tror du det er noget som du selv kan skaffe??

Carsten

Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 31-12-03 01:39

> Hvorfor tror du det er noget som du selv kan skaffe??

Ja det er nok den primære tanke, og så er der jo nysgerrigfheden..:)

Fra : Peter Jensen

Dato : 31-12-03 02:08

Det minder om kulstænger jeg bruger i fysiklokalet, når jeg skal have noget
strøm i væsker der kan opløse metaller.
Det koster ikke en skid.

Peter

Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 31-12-03 11:37

> Det minder om kulstænger jeg bruger i fysiklokalet, når jeg skal have
noget
> strøm i væsker der kan opløse metaller.
> Det koster ikke en skid.

Det må da være en speciel type kul.....

Fra : Jonas Kofod

Dato : 04-01-04 01:20

> noget
>
> Det må da være en speciel type kul.....

Noget indenfor aktivt kul kunne man nok tro? Det laver man nok ikke
kulelektroder af til dine forsøg.

Fra : jabbe\(4000\)

Dato : 06-01-04 17:19

> Det er noget specielt fremstillet kul der passer til "dimsen"

Det er en almindelig kultype men hvilken kultype er det...
Det er den kemiske betegenlse jeg er intereseret i.::)