Tastatur/mus..?!?
Fra : Martin Berentzen

Dato : 28-12-03 16:10

HEJ!

Måske lidt off-topic, så sig det endelig.....! Hvilket tastatur /mus
anbefaler I til gaming? Jeg tænker især til 3D-shooter.... hvad med Logitech
trådløse MX-serie som består af trådløst tastatur og mus (MX700)?

--
Mvh Martin Berentzen. Fjern venligst "NOSPAM" i min emailadresse
ved tilbagesvar

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 28-12-03 17:39

"Martin Berentzen" <berentzenNOSPAM@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
Logitech
> trådløse MX-serie som består af trådløst tastatur og mus (MX700)?
Hejsa

Jeg bruger Logitech MX500 mus og Logitech Internet navigator SE, kunne
aldrig drømme om at købe trådløs mus og tastatur til FPS spil, med mindre
der var mulighed for at prøve det i FPS i en forretning først, da der jo
førhen har været en flaskehals vdr. trådløst udstyr at det ikke er hurtigt
nok. Men nu har jeg ikke prøvet MX700, og ville jo være surt at købe mus og
tastatur der ikke er hurtigt nok, fordi man ikke har prøvet det først, så
jeg holder mig til mus og keyboard med hale. Spiller forøvrigt CS med det
jeg bruger.

Hygge

AngelFire

Fra : Ole Sørensen

Dato : 29-12-03 12:01

> [...]
Logitech
> trådløse MX-serie som består af trådløst tastatur og mus (MX700)?

Vi er et par stykker der bruger selvsamme (Logitech MX-Desktop) - Det
fungerer fremragende....en mere præcis mus skal man lede længe efter &
reaktionstiden er i top! - Tastaturet er glimrende (både af udforming og
feel). - Vil aldrig købe andet end trådløs igen.

Helt sikkert anbefalelsesværdig.