Hvilken PC kræver C&C Generals?
Fra : MH

Dato : 28-12-03 16:13

Hej Gruppe
Jeg sidder med en Duron1,3ghz med 768mb133ram og et Radeon 9000pro. Spil som
'return of the king' og 'jedi academy' kører fint. Men jeg har set C&C
generals kræver meget af ens PC, så ved nogle om man kan køre det ordentligt
på denne PC? på forhånd tak.

Mvh M. Hansen

Fra : Frost

Dato : 28-12-03 16:28

"MH" <intercommundf-nospam-@oscilnet.main.dk> wrote in message
> [...]
> 'return of the king' og 'jedi academy' kører fint. Men jeg har set C&C
> generals kræver meget af ens PC, så ved nogle om man kan køre det

Jeg kunne køre det rimeligt på min 800Mhz T-Bird, 384 RAM og et GeForce 3.
Der burde ikke være de store problemer....

Fra : MH

Dato : 28-12-03 16:43

Lyder ok med mit system så. Spillet koster jo heller ikke det store længere
efter der er kommet udv. osv. Tak for hjælpen

Mvh M. Hansen

Fra : Aragorn24

Dato : 29-12-03 00:48

Hvis du køre 800*600, slår alle detaljerne fra, så kan din maskine godt køre
spillet, men så ligner det også virklig røv!

hvis du vil spille i høj detalje/opløsning, så vil jeg anbefale: P4 2,0GHz
512DDR RAM Gforce4Tikort, så kører spillet perfekt!

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 29-12-03 05:18

> [...]
> 'return of the king' og 'jedi academy' kører fint. Men jeg har set C&C
> generals kræver meget af ens PC, så ved nogle om man kan køre det

Så længe du kun spiller det i single-player burde det køre fint, i
multiplayer kræver det en del mere, selv med min 2200+, Radeon 9500 pro kan
det gå langsomt i multiplayer... Det bliver ikke uspilbart, men går meget
langsomt (Ikke at det hakker, det er som om den bare afvikler spillet
langsommere så CPUen kan følge med, eller hvad der sker)

Brian