Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billig Photoshop CS ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-12-03 19:53

Kan man i Danmark købe en billig Photoshop CS ? I USA kan man få den
for under $300 når man har en Photoshop elements.

Jeg har både Photoshop Elements 2.0 samt en gammel Photoshop 3 eller
4 i LE som jeg kan bruge til opgradering.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-03 21:17

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev :

>Kan man i Danmark købe en billig Photoshop CS ? I USA kan man få den
>for under $300 når man har en Photoshop elements.

En opgraderingsversion koster iflg. http://edbpriser mellem 1.600
og 1.800 DKK.

Hvil versioner, man kan opgradere fra ved jeg dog ikke, men det
skulle da være til at finde ud af, måske på http://adobe.dk
ellers kan en forhandler vel oplyse om det.
--
Knud

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-12-03 21:24

On 2003-12-28, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
> skulle da være til at finde ud af, måske på http://adobe.dk
> ellers kan en forhandler vel oplyse om det.

Det er nok $169 versionen fra USA, kræver PS 7.0.
Men jeg vil prøve en forhandler, selvom de er dyre i DK.