Nybegynder !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 27-12-03 14:14

Nu har Jeg fået et akvarie i julegave og Jeg er næsten uvidende på dette
område.

Så Jeg har nogle enkelte spørgsmål...........

Hvilket bunddække (sten,sand og planter) skal man bruge ???????

Hvad er den rigtige temp. i akvariet ?????

Hvilke fisk er gode "begynderfisk" ??????

På forhånd TAK og god jul til jer alle.

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 27-12-03 15:57

En rigtigt god begynder bog er Politikens Akvariebog - den sætter læseren
ind i alle de fundamentale aspekter omkring akvariehobbyien...den er helt
sikkert værd at købe eller låne på biblioteket.

Vh
Mikkel

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-03 16:15

Mikkel Stepién Munk skrev i et indlæg på usenet:
> En rigtigt god begynder bog er Politikens Akvariebog - den sætter
> læseren ind i alle de fundamentale aspekter omkring
> akvariehobbyien...den er helt sikkert værd at købe eller låne på
> biblioteket.

Det lyder som en rigtig god ide - det er altid en godt ide, at sætte sig
lidt ind i tingene før man kaster sig ind i et nyt projekt.

Folk er normalt meget hjælpsomme her i gruppen, hvis man har et
problem - men at begive sig i gang med at forklare alt fra bunden, er
der nok ikke mange,der gider.

Så en bog er en god start - den burde næsten have ligget under juletræet
også

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jesper; Akvarieleks.~

Dato : 19-01-04 11:43

Hej Stefan.

Jeg har opbygget en hjemmeside der gerne skulle hjælpe de fleste i din
situation. Se akvarieleks.dk, der er under løbende udbygning.
Mangler du stadigt nogle svar, så skriv endnu et indlæg.
Mvh.

Jesper, akvarieleks.dk