Batteri til Pismo?
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 29-12-03 13:04

Kan man mon få lidt hjælp til at løse mit batteriproblem?

Mit batterie til min Pismo er totalt dødt
Så jeg skrev et nyt på ønskesedlen til jul. Desværre havde min mand ikke
noteret sig, at det skulle være til en Pismo, men kun hæftet sig ved G3.
Dette blev så købt på Battereir .dk
Resultattet er, at jeg fik et forkert batteri.

I dag har vi så talt med dem og det ser ikke ud til, at de kan levere et
til en Pismo, med mindre, der findes et andet modelnr. der kan bruges, end
det jeg har stående på mit originale batteri.

Er der nogen her, der har fået leveret et batterie til en Pismo fra
batterier. dk? eller andet sted fra?
Måske er man bare nødt til at købe hos Apple?

I det jeg spændt venter på svar og en problemløsning,
sender jeg gode nytårshilsner til jer alle her på kanalen
Bedste hilsen
Hanne

Fra : Thorkild (DK-9310)

Dato : 02-01-04 21:51

Officeline sagde at de kunne skaffe et.

venligst
Thorkild

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 03-01-04 08:56

"Thorkild (DK-9310)" <bortthorkild.j.nFAAR@stofanet.dk> writes:
>Officeline sagde at de kunne skaffe et.
>
>venligst
>Thorkild

Klart de kan, men prisen????

Hilsen Hanne, der nok ringer til dem måske mandag, hvis jeg orker

: