Protein S mangel...
Fra : LLK

Dato : 26-12-03 19:46

Jeg fik konstateret dette for et del år siden, men ved egenligt ikke ret
meget om denne blod-sygdom. Er der nogen der kan oplyse mig om denne?
Ved bare at jeg har større chance for at få blodpropper end andre mennesker.

Jeg tager ikke medicin for dette, da jeg ikke har det i en slem grad. Jeg
stoppede med p-piller for en årrække siden, jeg er 24 år nu, da lægen synes
dette var det bedste.
Nu vil jeg gerne starte på dem igen. Ved det måske er dumt, men kan henvise
til min mor, som lider at dette i en lidt slemmere grad end mig, som har
spist p-piller i 30 år uden nogen negativ virkning.
Jeg spiser nogenlunde sundt, ryger ikke mere, og drikker ufatteligt lidt
alkohol.
Jeg er ikke overvægtig (180 cm og ca. 58 kg).

Er der flere ting jeg skal være opmærksom på?

Skal til lægen, men ville da gerne modtage råd fra folk i denne NG...

Venligst

LLK..