tvinge diablo2's i 640x480 hvordan
Fra : danni plougmann

Dato : 25-12-03 15:21

kan det lade sig gøre at tvinge diablo2's menu ned i 480x480 istedet for de
800x600 spillet normalt starter op med.

grunden er at jeg har klunset en gammel 200 mhz pentium jeg vil bruge til at
mule lidt på og boost nogle lowlvl chars op så jeg kan få hellforge quest.
skærmen der fulgte med kan ikke gå højere end 640x480..

jeg har 2xd2c og 2xd2exp. så cdkeyer bliver ik noget problem.

/mvh danni plougmann

godt bytår...!!

Fra : Gismo

Dato : 25-12-03 16:02

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mule lidt på og boost nogle lowlvl chars op så jeg kan få hellforge quest.
> skærmen der fulgte med kan ikke gå højere end 640x480..

Jeg har set d2 på en 300 mhz med et voodoo 2 banshee gfx kort - det kørte
dårligt - så held og lykke hvis du får det startet på en 200 mhz com

--
Gismo

Fra : danni plougmann

Dato : 25-12-03 20:21

> Jeg har set d2 på en 300 mhz med et voodoo 2 banshee gfx kort - det kørte
> dårligt - så held og lykke hvis du får det startet på en 200 mhz com
>
> --
> Gismo

jeg har haft det igang på computeren, jeg satte min 19 tommer skærm til for
at se hvordan det kørte jo det hakker helt vildt men det gør overhovdet ikke
noget. jeg skal kun bruge den til at lave hellforge quests med muling.

Fra : Gismo

Dato : 25-12-03 21:16

> [...]
ikke
> noget. jeg skal kun bruge den til at lave hellforge quests med muling.

fair nok. Er standart opløsning ikke 640 x 480 eller 800 x 600 eller husker
jeg forkert? (har ikke spillet det i laaaang tid) Hvis det er kan du ændre
det i option (press Esc inde i spillet)

Fra : Brian Lund

Dato : 26-12-03 15:29

> for
> ikke

Har du forresten ikke spurgt om det kunne lade sig gøre en gang for et par
måneder siden også?

> [...]
husker
> jeg forkert? (har ikke spillet det i laaaang tid) Hvis det er kan du ændre

Jo standard er 640x480, ingame altså... Menuerne kører i 800x600, og det er
der ikke noget at gøre ved...

Brian

Fra : Gismo

Dato : 27-12-03 13:18

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jo standard er 640x480, ingame altså... Menuerne kører i 800x600, og det
er
> der ikke noget at gøre ved...

Så kan man vil starte det op med en anden skærm, og skifte når man kommer
ind i spillet ... hehe

--
Gismo