Fik en bagesten og hvad så er det modellen~
Fra : René Hansen

Dato : 25-12-03 21:33

Hej alle og rigtig god bagjul

Jeg fik en bagesten som ønsket men er du nu den rigtige model eller er det
ligegyldigt. Min er fra inspiration og ligger i en æske med afbilled pizza
på. Der er vedlagt en stor træpalette og en enkelt opskrift på pizza

Hvis og såfremt den kan bruges hvad gør jeg så. Jeg har jo hørt så meget om
brød der bliver bedre pizza der minder om rigtig pizza.

skal den forvarmes til maks af hvad ovnen kan blive varm eller skal den kun
være så varm som pizza eller brød opskriften tilkendegiver.

Det jeg mener er skal jeg først skrue ovnen op på 275 vente indtil den er
oppe for så at skrue den ned på feks. 180 som brødet skal bages ved.

Jeg plejer at hælde 1dl i mit vandbeholder som jeg tømmer samtidig med
brødet sættes i ovnen. Skal jeg fortsætte den tradition nu da jeg har fået .

Sidst men ikke mindst ville jeg da sætte stor pris på opskrifter som i
derude mener er specielt velegnet til at blive lavet på en bagesten

Jeg håber ikke der gik for meget spørge Jørgen i den.

Forsat god jul

mvh René

Fra : Tina

Dato : 25-12-03 23:52

"René Hansen" <lukathernospam@nospamtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derude mener er specielt velegnet til at blive lavet på en bagesten
>
> Jeg håber ikke der gik for meget spørge Jørgen i den.

Hej Rene´

http://www.cookbaker.dk/Default.asp?ID=464

Prøv at kigge på dette link...der står noget om bagesten *s*

Vh
Tina

Fra : Tina

Dato : 26-12-03 00:05