Psyke og sundhed
Fra : Rado

Dato : 24-12-03 14:42

Nye videnskabelige beviser på sammenhængen mellem psyke og sundhed:

http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn/A20076-2003Dec21?language=printer

eller

http://tinyurl.com/23x7k
--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : arc@na

Dato : 31-12-03 04:27

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in

> Nye videnskabelige beviser på sammenhængen mellem psyke og sundhed:

Det er skam ikke noget nyt. Jeg arbejdede på Seruminstituttet for ca. 10 år
siden, og deres bibliotek abonnerede allerede den gang på tidsskriftet
"Journal of Psycho-neuro-immunology", som er et højt respekteret
videnskabeligt tidsskrift.

arc@na
Kommunisterne dræbte kun 100 millioner -
LAD OS GIVE DEM EN CHANCE TIL!

Fra : nospam

Dato : 28-03-04 01:44