Aprilia SR 50AC igen
Fra : Jens Jensen

Dato : 25-12-03 19:37

Hej

Jeg har en SR 50 AC fra 1998. Når jeg begynder og køre, kommer op i fart og
giver fuld gas vil motoren ikke trække. Jeg har tjekket udstødning den er
god nok.

Spørgsmål nr.2. Kan man se gummi- ring på variatoren uden man skal skiller
den af. Og hvordan løsner jeg møtrikken på den foreste variator skive. Jeg
syns ikke der er plads til at jeg kan holde variator skive.

Alle svar modtages med tak

Fra : GK

Dato : 26-12-03 10:33

hvis du skal løsne møtrikken på variatoren ... brug en luft slagnøgle eller
køb en låsebolt til at skrue ned i tændrørs huller ..
så kan du løsne møtrikken uden problemer www.t-hansen.dk

Fra : H-J M

Dato : 28-12-03 22:22

> [...]
og
> giver fuld gas vil motoren ikke trække. Jeg har tjekket udstødning den er

Trækker den fint nok? Lad os sige at den ex. kører 50 trækker den så fint
fra 0->40 men dør på de sidste 10km? Har den altid gjort det? Er dine ruller
slidt? Det kunne godt være det!

--
Mvh.
Hans-Jacob