surbunds bed
Fra : SB

Dato : 24-12-03 09:34

Regner med at jeg til foråret vil til at anligge et surbundsbed, men da jeg
nok skal bruge 7m3 jord, så er det lige dyrt nok at skulle købe det i 25 kg.
sække ved den lokale plante-pusher
Hvor i nærheden af Århus, kan man finde det til en fornuftig pris?

Søren

Fra : SB

Dato : 27-12-03 09:55

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kg.
> sække ved den lokale plante-pusher
> Hvor i nærheden af Århus, kan man finde det til en fornuftig pris?

nå.. surbundsbede er vist ikke på mode her i byen, lader til jeg er den
eneste der har et (planer om at lave et)

Søren

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-12-03 14:35

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev

> nå.. surbundsbede er vist ikke på mode her i byen, lader til jeg er den
> eneste der har et (planer om at lave et)

Du kommer med dit spørgsmål juleaftens dag kl. 12, hvor de fleste mennesker
har andet at tænke på end Usenet. Din tålmodighed slipper op allerede
tidligt 3. juledags formiddag. Lad dog folk få lov til at komme hjem fra
julen.

Ha' et godt nytår

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Peter Andersen

Dato : 28-12-03 18:22

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in message
> [...]
kg.
> sække ved den lokale plante-pusher
> Hvor i nærheden af Århus, kan man finde det til en fornuftig pris?

er det 7 m3 jord eller spargnum du skal bruge??, Hvis det er jord så er det
at ringe til en lokal vognmand og det ville jeg måske egentlig også gøre
hvis det er spagnum, der hvor vognmanden køber harpet muldt har de også flis
og meget andet her hvor jeg bord (KBH)

Peter