Fastbrændselsfyr
Fra : Vagn Pedersen

Dato : 23-12-03 11:08

Jeg har et gammelt Salamander fastbrændselsfyr.
Risten lige inden for lågen er ved at være brændt i stykker.
Er der en der ved hvor jeg kan købe en ny ?
( Er den i støbejern ? )

Fra : Lazy

Dato : 23-12-03 18:18

Hej

Hvad fyrer du med?

Min riste har manglet de sidste 14år.

Jeg fyrer kun med træ, og har ikke haft problemer.

Mvh

Lazy

Fra : Vagn Pedersen

Dato : 24-12-03 10:28

Jeg fyrer ikke kun med træ, men også med energikoks.
Der er det nødvendigt med en rist, så koksen ikke rører
direkte ved lågen.
Ellers brænder den i stykker.

Fra : Lazy

Dato : 24-12-03 17:46

Hej Vagn

Hvis du finder et sted hvor man kan købe en riste, så hører jeg også gerne
adressen

Fra : Bjarne Christiansen

Dato : 11-01-04 22:31

Hej.

Send en mail hvis du ikke kan finde en, jeg ved hvor du kan købe dem i
støbejern.

Bjarne.