Need for Speed Underground NoCD ?
Fra : Kim

Dato : 22-12-03 14:59

Der ligger åbenbart ikke nogen på Gamecopyworld,
og jeg kan ikke finde et link der virker på Google.
Har nogen her et link der virker, please ?

Mvh Kim

Fra : Cinnober

Dato : 22-12-03 15:14

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Der ligger åbenbart ikke nogen på Gamecopyworld,
> og jeg kan ikke finde et link der virker på Google.
> Har nogen her et link der virker, please ?
>
> Mvh Kim

jeps...lad den opdatere sig til v1.2 og hent dette

http://www.edgefiles.com/download/dl2.edgefiles.com/nfsunlimited.net/www/files/nfs7/utils/dev-nsup.rar

Fra : Kim

Dato : 22-12-03 15:17

"Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> skrev
> jeps...lad den opdatere sig til v1.2 og hent dette

http://www.edgefiles.com/download/dl2.edgefiles.com/nfsunlimited.net/www/files/nfs7/utils/dev-nsup.rar

Hmm...

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
webbrowserindstillingerne.

Behøves forklaring ?

Mvh Kim

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-12-03 16:23

Kim wrote:
> [...]
> Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
> problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre

What should Mozilla do with this file?
Open it with the default application?
Open it with ...
Save it to disk

> Behøves forklaring ?

Ja.. man har altid brug for en ordentlig forklaring efter at være udsat
for en fordansket IE fejl.

IE sucks :)

Fra : Kim

Dato : 22-12-03 18:26

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev
> What should Mozilla do with this file?
> Open it with the default application?
> Open it with ...
> Save it to disk

Ja.. Ja.. Ja... så er det forstået...

> Ja.. man har altid brug for en ordentlig forklaring efter at være udsat
> for en fordansket IE fejl.
>
> IE sucks :)

Det gør Mozilla også nogle gange... Jeg har lig installeret den ( igen )
og ja og den Dl uden problemer, så godt ord igen...:)

Ved du så hvor man kan DL den patch til NFS: Underground
så man kan have den liggende på sin HD ?

Mvh Kim

Fra : Cinnober

Dato : 22-12-03 16:35

> [...]
> Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
> problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre

sjovt nok virker det her...bliver henvist direkte til .rar filen..

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-12-03 15:29

"Kim" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Der ligger åbenbart ikke nogen på Gamecopyworld,

Der ligger en del på gamecopyworld, du skal kigge under NFS: Underground
(NFS i stedet for Need for Speed).

Fra : Kim

Dato : 22-12-03 15:51

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev
> Der ligger en del på gamecopyworld, du skal kigge under NFS: Underground
> (NFS i stedet for Need for Speed).

yeah, gu gør de så... men alle mirror's er sq offline,
og vil ikke DL selv om jeg prøver har prøvet dem alle ).

Og hvor kan man DL den patch/upgrade til NFS: Underground ?
Selve NFS biblioteket henviser til
http://patches.ea.com/nfs_underground/EN-US/home.html
som hedder Check For Update" men den virker da heller ikke...?
Kunne være rart at have den liggende på sin harddisk jo.
Mvh Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-12-03 16:19

> yeah, gu gør de så... men alle mirror's er sq offline,
> og vil ikke DL selv om jeg prøver har prøvet dem alle ).

Jeg har kun 2 links offline og 1 outdated, lidt mystisk.

> [...]
> som hedder Check For Update" men den virker da heller ikke...?
> Kunne være rart at have den liggende på sin harddisk jo.

Det er noget javascriptagtigt noget. Har du slået det til? Det har EA
*heller* ikke lavet for smart med det spil. Jeg tror det installeres
automatisk i det bibliotek hvor du har Underground liggende. På ovenstående
link får jeg "patch available", "downloading patch" og til sidst "patch
installed" (efter hukommelsen). Så det virker her hos mig, men det løser
selvfølgelig ikke dine problemer .

Fra : Kim

Dato : 22-12-03 18:34

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev

> Det er noget javascriptagtigt noget. Har du slået det til?

Ja både i min IE og nu også Mozilla, men jeg kan ikke se den DL ?

> Det har EA
> *heller* ikke lavet for smart med det spil.

Dybr enig...

> Jeg tror det installeres
> automatisk i det bibliotek hvor du har Underground liggende.

Og er det så ligemeget på vhilket drev man ligger det ?
Mit NFS: Underground ligger på mit D-drev nemlig.

> På ovenstående
> link får jeg "patch available", "downloading patch" og til sidst "patch
> installed" (efter hukommelsen). Så det virker her hos mig, men det løser
> selvfølgelig ikke dine problemer .

Jeg får kun en lille bjælke foroven: Check for Patch.
Og når jeg klikker på den, sker der intet ?

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 22-12-03 19:47

"Kim" <no@spam.dk> skrev
> [...]
> som hedder Check For Update" men den virker da heller ikke...?
> Kunne være rart at have den liggende på sin harddisk jo.

Hvad med her : ftp://ftp.ea.com/pub/ea/patches/nfs-underground/pc/en-us/

Så er spørgsmålet bare hvordan man åbner en NFSU_US_PATCH_1.RTP

Mvh Kim

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-12-03 21:40

Kim (no@spam.dk) skrev følgende:
> "Kim" <no@spam.dk> skrev
>

> Hvad med her :
> ftp://ftp.ea.com/pub/ea/patches/nfs-underground/pc/en-us/
>
> Så er spørgsmålet bare hvordan man åbner en NFSU_US_PATCH_1.RTP

Jeg kan sende den til dig jeg har brugt. Fylder ca. 5 mb og indeholder patch
samt no-cd. Smid en besked her hvis det er. Det er et Deviance release, men
fungerer umiddelbart fint.

- Martin

Fra : Kim

Dato : 22-12-03 22:06

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev
> [...]
patch
> samt no-cd. Smid en besked her hvis det er. Det er et Deviance release,

Meget gerne Martin.
Samt helst en lille instruks om hvordan man gør.

Mvh Kim kiosanFJERN@DETTEkabelnettet.dk