Farve til Alfix????
Fra : Rikke & Brian

Dato : 20-12-03 15:29

Hejsa

Har spurgt lidt tidligere om hjælp til at lave baggrunde. Har fundet ud af
at man kan bruge Alfix, og at man kan få et pulver til at farve dette.

Men hvad hedder det produkt helt præcist. Har nemlig været i Bauhaus, Jem og
Fix, Silvan og en tømmerhandel. Ingen der kunne rigtig hjælpe mig, de vidste
ikke rigtig hvad jeg snakkede om. Hvad skal jeg bruge til at farve Alfixen
med, og i hvor store portioner købes dette?

Mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
-

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 20-12-03 15:38

Jeg bruger farver fra Hygæa. Det kan købes i byggemarkeder. Det kommer i 750
g bøtter. Nogle akvariehandlere har det også, men det kan ikke svare sig at
købe de små poser de har vejet det af i og sælger til næsten samme pris.

Du skal spørge i murer afdelingen. Der ved de hvad det er. Det bruges bla.
til at farve fugerne mellem mursten. (Mest brugt i gamle dage).

Hvis du bor i Aalborg eller nærheden,så har Brødrene Bendsen det
(håndværkervej). Mener også silvan og Bauhaus har det.
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Krogh

Dato : 21-12-03 13:06

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3fe45d04$0$24833$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
> ikke rigtig hvad jeg snakkede om. Hvad skal jeg bruge til at farve Alfixen
> med, og i hvor store portioner købes dette?

Tag et kig på min hjemmeside under alfix dekoration. Der er et billede af de
bøtter med pulverfarve, du skal bruge.

mvh
René Krogh
www.ikola.dk

Fra : Carsten Jensen

Dato : 21-12-03 14:51

Du skal passe på med Alfix. Det kan rådne i løbet af et par år. LIP er
bedre.

Carsten

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 21-12-03 15:02

Hvordan kan fliseklæb rådne?

Vh
Mikkel

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-12-03 20:11

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> wrote in message
> Du skal passe på med Alfix. Det kan rådne i løbet af et par år. LIP er
> bedre.

Vås!
Hvor har du dog samlet den skrøne op?

vh
Jan

Fra : Lasse Christiansen

Dato : 21-12-03 21:40

> Har spurgt lidt tidligere om hjælp til at lave baggrunde. Har fundet ud af
> at man kan bruge Alfix, og at man kan få et pulver til at farve dette.
>
> Men hvad hedder det produkt helt præcist. >

Jeg brugte farver som jeg købte i Silvan - Mærket var "Borup"

Lasse
www.cichlids.dk