Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Luftfoto af Kastrup
Fra : Palle Jensen

Dato : 20-12-03 15:10

Hej,

I foto folk ligger inde med så meget..

Nogle af Jer der ved hvor jeg kan få fat i et luftfoto af Kastrup
lufthavn?

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Kenneth

Dato : 20-12-03 15:24

> Nogle af Jer der ved hvor jeg kan få fat i et luftfoto af Kastrup
> lufthavn?

Hej

Et billede: <http://www.airliners.net/open.file/238375/L/>
Jeg har ikke taget det

Kenneth
www.ziax.sk

Fra : Kenneth

Dato : 20-12-03 15:27
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 20-12-03 18:36

Hej Måske www.kortal.dk ??
mvh
Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-12-03 19:52

Palle Jensen skrev i et indlæg på usenet:
> Nogle af Jer der ved hvor jeg kan få fat i et luftfoto af Kastrup
> lufthavn?

På siden www.netborger.dk kan man bl.a. finde oplysninger om (næsten)
alle ejendomme i Danmark - og herunder også luftfoto af ejemdommene.

Hvis du søger på Tårnby som kommune og lufhavnen som adresse, så finder
du vist noget....

Her er et direkte link til ejendomsfakta:

http://ejendomsfakta.netborger.dk/produkt/default.asp

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-12-03 14:42

Jan Vestergaard wrote in

> [...]
>
> Hvis du søger på Tårnby som kommune og lufhavnen som adresse, så
> finder du vist noget....
>
> Her er et direkte link til ejendomsfakta:

Jeg havde sgu helt glemt jeg havde stillet spørgsmålet her

Men 1000 tak for svarene begge 2!