Spørgsmål vedr.: Miele Tørretumbler
Fra : Tommy

Dato : 20-12-03 14:05

Hej!

Min kæreste og jeg har lige overtaget en miele tørretumbler af ældre
årgang. Det er en model T390 Elektronisk tørretumbler.

Lågen nægter at lukke. Er der et trick til dette eller skal vi have en
til at se på lukke-tøjet i den? Nogen der har nogen gode ideer?

mvh
Tommy

Fra : Niels

Dato : 20-12-03 23:06

"Tommy" <verndroid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lågen nægter at lukke. Er der et trick til dette eller skal vi have en
> til at se på lukke-tøjet i den? Nogen der har nogen gode ideer?

Hej

Kan lågen ikke trykkes helt ind på plads eller er det selve låsen, som ikke
griber fat?

Hvis den ligner min gamle T360, kan det være filterindsatsen i lågen, som
ikke er skubbet helt ned på plads, eller også vender den forkert. Hvis dette
er ok, kan det enten være krogen i lukketøjet, som er defekt eller evt
forbindelsen til knappen på forpanelet som er hoppet af. Pil evt toppladen
af og kig ned i maskinen, der er ikke så meget mystik i sådan en lås.

En fortrinlig ide vil være at tage strømmen fra først.............

Mvh Niels

Fra : Tommy

Dato : 21-12-03 13:09

On Sat, 20 Dec 2003 23:06:10 +0100, "Niels" <niels.kj@FJERNemail.dk>
wrote:

>"Tommy" <verndroid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hej
>
>Kan lågen ikke trykkes helt ind på plads eller er det selve låsen, som ikke
>griber fat?

Det er låsen som ikke griber fat. Lågen kan godt skubbes helt på
plads.

> [...]
>forbindelsen til knappen på forpanelet som er hoppet af. Pil evt toppladen
>af og kig ned i maskinen, der er ikke så meget mystik i sådan en lås.

Det vil jeg prøve!

>En fortrinlig ide vil være at tage strømmen fra først.............

Lyder fornuftigt! :)

Tommy