Magasinet Spis Med
Fra : Thomas

Dato : 19-12-03 23:16

Hej

Er der nogen der kender det blad, og er det godt til at samle inspiration,
og udvikle sine evner i et køkken ?

Mvh

Thomas

Fra : Spangkuk

Dato : 20-12-03 02:57

> Er der nogen der kender det blad, og er det godt til at samle
inspiration,
> og udvikle sine evner i et køkken ?

Jeg kender bladet på en lidt sær måde

De kørte på et tidspunkt en serie omkring Tomatsorter og det store
klimaks var et stort Tomat-smagnings-arrangement.

Det er i sig selv ok, men de havde, at en eller anden besynderlig
årsag skrevet MIT telefonnummer på som tilmeldings-nummer !

Du DRØMMER ikke om, hvor mange der er interesserede i tomater !

Til sidst bryggede jeg en historie om, at tomat-smagningen var aflyst
pga. manglende tilslutning, men at der istedet ville afholdes smagning
i hjemmedyrkede, grønlandske urter og grøntsager, som jo selvsagt
er en sjældenhed, vanvittigt dyre og temmelig ukendte i Danmark !

- og det er ik' engang løgn !

Spang

Fra : zasha

Dato : 20-12-03 16:13

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse
> [...]
> i hjemmedyrkede, grønlandske urter og grøntsager, som jo selvsagt
> er en sjældenhed, vanvittigt dyre og temmelig ukendte i Danmark !

Se...det er god humor *smurrer rundt på stolen og griner*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : -V-

Dato : 20-12-03 03:36

Thomas wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kender det blad, og er det godt til at samle
> inspiration, og udvikle sine evner i et køkken ?

Selve magasinet er utroligt smukt sat op. Man kan se at der er brugt lang
tid på selve stylingen, og det egner sig glimrende som coffetablemag.

De har jævnligt artikler om kokke og deres inspirationskilder, og hvad der
driver dem til at udfordre sig selv og maden, og det er altid interessant at
lære lidt af mestrene.
Deres temaer om salt, sukker, etc går rent ind hos mig, og dem vender jeg
jævnligt tilbage til.

Til gengæld synes jeg ikke altid at opskrifterne er spændende.
Bevares, der er nogle gode i hvert eneste blad, men taget i betragtning af
størrelsen af bladet, lærer jeg ikke så meget nyt som håbet. Andre kan
selvfølgelkig have andre opfattelser end mig.

Samlet karakter: 9 med pil op.

-V-