Neverwinter Nights og udvidelser
Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-12-03 08:47

Hej

Jeg har lige et par spørgsmål. Jeg overvejer kraftigt at købe dette spil.
Men hvad med udvidelserne.. Hvis jeg køber begge to skal jeg så installere
begge dele? eller kan jeg kun spille en ad gangen?

Nu kan jeg se på deres hjemmeside at der findes opdateringer til alle 3.
Skal de alle installeres eller bare den til HoU (hvis jeg har installeret
den)

Mvh Michael

Fra : Devast8or

Dato : 19-12-03 12:25

Michael Thomsen wrote:
> Hej
>
> Jeg har lige et par spørgsmål. Jeg overvejer kraftigt at købe dette
> spil.

God ide.

> Men hvad med udvidelserne.. Hvis jeg køber begge to skal jeg så
> installere begge dele? eller kan jeg kun spille en ad gangen?

Du kan installere alle tre på en gang eller kun de to hvis du vil, og du
bestemmer selv hvilken udvidelse du vil have hvis du kun vil installere den
ene (men det er der ikke rigtig nogen grund til).

Men start da med kun at købe NWN. Det er kedeligt at have brugt penge på
alle tre hvis det viser sig du ikke kan lide spillet ;)

(Der er vist en demo af det på nwn.bioware.com hvis du vil prøve det først).

> Nu kan jeg se på deres hjemmeside at der findes opdateringer til alle
> 3. Skal de alle installeres eller bare den til HoU (hvis jeg har
> installeret den)

Bare kør autoupdateren så får du hvad du skal bruge.

Devast8or

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-12-03 12:36

On Fri, 19 Dec 2003 08:47:18 +0100, "Michael Thomsen"
<gichael@hunters.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har lige et par spørgsmål. Jeg overvejer kraftigt at købe dette spil.
'
Jeg synes det var kedeligt(Jeg har ikke spillet udvidelserne). Jeg
synes at det var alt for meget hack'n'slash. Man gå igennem nogle
baner hvor man slår en masse monstre ned for at komme frem til en lidt
stærkere boss der somregel også skal dø.

Man har ikke rigtigt nogen indflydelse på historien og ud over det
rent strategiske er der ikke meget man skal tænke over. fx. næsten
ingen puzzels.

Dog har jeg mødt en del der godt kunne lide det så det kommer nok mest
an på hvilken type spil man er til.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Devast8or

Dato : 19-12-03 13:58

Martin Schultz wrote:

> [...]
> ingen puzzels.
>
> Dog har jeg mødt en del der godt kunne lide det så det kommer nok mest

Dude, prøv nogle andre moduler, der er nogle der er uendeligt meget bedre
end den kampagne der er med når du installerer det ;)

Kig på nwvault.ign.com og se om du kan finde noget spændende.

Devast8or

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-12-03 15:22

> [...]
Man har ikke rigtigt nogen indflydelse på historien og ud over det
rent strategiske er der ikke meget man skal tænke over. fx. næsten ingen

Jeg syntes generelt også spillet er kedeligt, jeg tror jeg brugte 3 timer på
det, så havde jeg ikke lyst til at fortsætte mere, derimod SWKOTOR syntes
jeg er for genialt.

- Martin Petersen

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 20-12-03 17:30

"Martin Petersen" <mpetersendk@yahoo.dk> wrote in message

> [...]

> det, så havde jeg ikke lyst til at fortsætte mere, derimod SWKOTOR syntes

Mmm, 3 timer på et spil af dette omfang?? Nåede du lige at installere det og
lave en figur før du gav op?

Det medfølgende campaign kan du knap have nået at gå i gang med, i hvert
fald ikke meget længere end det indledende første kapitel der fortæller lidt
om funktionerne i spillet.

Og hvad med alle de moduler man kan downloade, multiplayer delen som giver
dig uanede muligheder, eller programmet der medfølger så du kan lave dine
egne moduler osv.??

Det er selvfølgelig fair nok hvis du ikke bryder dig om spillet, men at råde
andre baseret på 3 timers spilletid i forhold til hvor stort
(omfangsmæssigt) NWN er, er mere end misvisende..

Mvh. Jacob

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-12-03 12:38

> [...]
> andre baseret på 3 timers spilletid i forhold til hvor stort
> (omfangsmæssigt) NWN er, er mere end misvisende..

Det var ikke ment som et råd, men en personlig mening om spillet, et godt
råd som jeg selv følger er, at man skal aldrig basere sin mening om spil,
film eller andet, baseret på andres mening, det er ikke alle der har samme
smag, eksempelvis hvis en eller anden "smart" filmanmelder kalder Attack of
the Clones, for den dårligste film i hele filmhistorien er det hans mening,
og jeg er derfor ikke nødt til at være enig med ham.

Men nok om det, jeg syntes stadig at Newerwinter Nights var kedeligt og
foretrækker stadig SWKOTOR.

- Martin Petersen