Ingen Illustrator 10.0.3 til DK-version?
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-12-03 23:51

Hejsa,

Jeg er startet på et nyt arbejde og her ser jeg til min forfærdelse, at
de stadig bruger Illustrator 10.0, altså uden nogen opdateringer.

De bruger dog de danske versioner af Adobe-softwaren og jeg kan heller
ikke finde nogen opdateringer til Illustrator på dansk på Adobe's
website.

Kan det virkelig være rigtigt, at de kun har udgivet opdateringen på den
håndfuld sprog man kan se på websitet? Hvis nogen kender placeringen af
en sådan opdatering, så vil jeg meget gerne have den!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Villy Erichsen

Dato : 18-12-03 06:56

In article <1g64y5e.nmastg1e6t524N%spam02@tdcadsl.dk>, René Frej
Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> håndfuld sprog man kan se på websitet? Hvis nogen kender placeringen af
> en sådan opdatering, så vil jeg meget gerne have den!

Da vi købte 3 stk. Design Collection (dansk) i Januar 2003 var
Illustrator opdateret til 10.03.

Der findes ganske rigtigt ingen danske opdateringer til Illustrator 10

Din eneste chance er at låne en original CD - og installere med dine
egne serienumre.

Hvor i landet befinder du dig - måske kan vi finde ud af noget.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-12-03 20:56

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> [...]
> egne serienumre.
>
> Hvor i landet befinder du dig - måske kan vi finde ud af noget.

Jeg bor i Birkerød og arbejder i Herlev. Vi planlægger at opdatere til
OS X og CS versionerne i næste måned, så det er ikke nødvendigt. Ellers
installerer jeg bare engelske versioner.

Jeg var blot nysgerrig efter at vide om der virkeligt ikke er en dansk
10.0.3 opdatering. Det er da diskrimination!