løvsuger
Fra : H.M.

Dato : 17-12-03 19:21

hej
Jeg har lige hentet en løvsuger i jem og fix, hvor De naturligvis ikke kunne
svare på:
om man kan suge blade der ligger på småsten på ca. 1 -2 cm, naturligvis
uden at få stenene med.

Er der nogle her i gruppen der har erfaring med løvsuger og småsten??

Så ville det være dejligt at høre jeres mening

på forhånd tak for hjælpen
Hanne M

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 17-12-03 19:47

Hej

Jeg er træt af min - den er lagt på hylden. Den sviner så meget, at jeg skal
skifte tøj og tage bad efter jeg har brugt den. Dette skyldes at blade m.m.
jo suges op i en pose, der er et finmasket net. OK, den beholder blade,
papirstumper og andet, men støv og jord blæses ud gennem maskerne og ud på
mig. ØV - den kan jo fx ikke bruges på terrassen, som den først var
tiltænkt - ihvert fald ikke, når det er tørt i vejret - og p.g.a. strøm
heller ikke når det regner - og hvem gider også det. Byt den !

PS jeg kan ikke huske, hvad den hedder - men det er en "mærkevare".

VH Birgitte

Fra : Jørgen

Dato : 17-12-03 20:21

Jeg har en og var meget utilfreds med den i starten, men nu er jeg faktisk
glad for den.
den suger ikke så godt som jeg troede, men er faktisk god i tørvejr.
Bladene på terrassen bliver blæst hen i den ene ende og så suger jeg det op.
Fin når det blæser for fejede man, vil bladene blæse rundt , men på denne
måde er den faktisk fin.
Den har sin begrænsning, men når man lærer den at kende, hjælper det

Hilsen
Jørgen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 18-12-03 10:16

H.M. wrote:
> [...]
>
> Er der nogle her i gruppen der har erfaring med løvsuger og småsten??
>
> Så ville det være dejligt at høre jeres mening

Sådan en løvsuger er i mine øjne ganske uanvendelig til mange ting ;)

Selv bruger jeg min rotorklipper med opsamler. I højeste indstilling
nupper den bladene, og lader stenene blive hvor de er :)

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : H.M.

Dato : 18-12-03 11:13

Hej alle

tak for jeres svar, jeg tror jeg aflevere den igen, mit temperament er vist
ikke lige til en løvsuger, jeg troede jeg havde købt en suger og efter hvad
jeg kan forstå så er det mere en blæser, så mon ikke jeg skulle bruge de
penge til andre ting.

endnu engang tak til gruppen, det er dejligt at man altid kan få andres
mening og så derud fra kan danne sin egen.

endnu engang tak og alle ønskes en glædelig jul
hanne