Hvor finder jeg dansktop opsamling på CD?
Fra : Lucas Jensen

Dato : 16-12-03 00:11

Jeg er ude efter en samling med hits fra flg kunstnere:

Danser med drenge
Laban
Danseorkestret
Sweethearts
John Mogensen
Love shop
Birthe Bjær med "knaldrød gummibåd"

osv osv, jeg kunne nævne mange flere

håber i forstår hvad "slags" musik jeg er ude efter: Kort sagt sange
som alle folk kan skråle med til når der holdes en fest.

Hvor kan jeg købe sådan en slags CD, eller flere (gerne butik el
internet)?

Mvh

Lucas

Fra : Søren Blom

Dato : 16-12-03 01:48

> [...]
> som alle folk kan skråle med til når der holdes en fest.
>
> Hvor kan jeg købe sådan en slags CD, eller flere (gerne butik el

Det skulle komme bag på mig, hvis den lokale Fona ikke kan hjælpe dig, har
du prøvet at henvende dig i en butik der sælger musik?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-12-03 19:52

Søren Blom <soren@blom.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fde564b$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det skulle komme bag på mig, hvis den lokale Fona ikke kan hjælpe dig, har
> du prøvet at henvende dig i en butik der sælger musik?
_____________

Jeg tror at du skal prøve i supermarkeder eller på tankstationer. Altså der
hvor almindelige folk kommer. De plejer at have et væld af dansktopmusik.
Nu findes der ikke så mange pladebutikker hvor personalet ved noget om
populærmusik. Men der findes da enkelte velassoterede pladebutikker og mange
af dem har specialafdelinger med dansktopmusik. Du bør ved ekspeditioner
spørge efter en ekspedient som ved noget om populærmusik. Der findes mange
gange en enkelt medarbejder som er velorienteret.
Men prøv da at spørge efter den meget omtalte box med 8 cd-er med
dansktopslagere. den koster 200 dask. Kun meget dårlige pladebutikker kender
ikke den box. Den er højt på salgslisterne

Hilsen Åge

Fra : PSG

Dato : 20-12-03 22:55

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at du skal prøve i supermarkeder eller på tankstationer. Altså
der
> hvor almindelige folk kommer.

Med andre ord: bilister og folk der handler ind supermarkeder er ikke
"almindelige mennesker" efter dine begreber? Så er der dælme ikke mange folk
her i landet der falder indenfor din normalkategori.

--
Patrick
(- der er træt af at Åge ikke kan give et svar uden at flette sine egne