Suzuki DM-50 sluger benzin/dårligt optræk.~
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 15-12-03 21:24

Hej

Jeg har et lille problem med min Suzuki DM50, den sluger benzin af h.... til
og har dårligt optræk.
Den er såvidt jeg kan se ikke utæt nogle steder.
Hvis jeg river gashåndtaget i bund tager den slet ikke, den skal helst stå
på ca. 80-90 % af max.
Jeg troede egentligt det var cylinderen der var i stykker, så den har jeg
skiftet (Der var nogle dybe ridser i den gamle, det var sikkert ikke sundt.)
Det hjalp lidt på trækket, men ikke på forbruget.
Jeg synes at der var en lidt for stor mængde benzin i motorhuset, så jeg ved
ikke om det er det der er galt?
Alt skulle meget gerne være standard på den...

På Forhånd Tak
/Morten

--
replace .hej with .com at the end of my e-mail.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-12-03 02:51

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.hej> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den er såvidt jeg kan se ikke utæt nogle steder.
> Hvis jeg river gashåndtaget i bund tager den slet ikke, den skal helst stå

Lyder som en forkert benzin/luft blanding.
Indtil videre syntes jeg at du skulle prøve at stille lidt på
kaburatoren og så vende tilbage med om det har hjulpet eller ej.

/Kenneth Iversen