Panther og arkivservere?
Fra : Morten Lind

Dato : 13-12-03 21:12

God aften....

Sig mig.....?.....opfører Panteren sig anderledes end Jaguaren når man
æbleK´er?

Jeg synes ikke den er ligeså god til netværk(LAN) som
Jaguaren????....eller har jeg mon glemt noget?

Og hvordan pokker kan en helt frisk pantherinstallation vise den
LANoversigt, som jeg havde på en helt anden maskine med Jaguar
på........Weird........?????

Morten

--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 13-12-03 22:30

Morten Lind <forogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
>
> Og hvordan pokker kan en helt frisk pantherinstallation vise den
> LANoversigt, som jeg havde på en helt anden maskine med Jaguar

Ja den er anderledes.

Du skal skrvie afp eller noget i dn stil hvos det er ftp

smb hvis det er en Windows server

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 13-12-03 23:15

> Ja den er anderledes.
>
> Du skal skrvie afp eller noget i dn stil hvos det er ftp
>
> smb hvis det er en Windows server

Hej Jesper.......ja, jeg kan godt få det til at virke, men synes det er
lidt mere bøvlet*LOL*
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)

Fra : Steen Larsen

Dato : 14-12-03 00:52

In article <1g5xfs1.116juvn107vzx2N%jesper@gylling.net>, [2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

> Ja den er anderledes.
>
> Du skal skrvie afp eller noget i dn stil hvos det er ftp
>
> smb hvis det er en Windows server

Man skal naturligvis ikke skrive afp hvis det er ftp! Men det er rigtigt at det
er ændret så man skal skrive afp://servernavn.domain hvis ikke serveren er på
det net man selv er på, hvor man før kunne nøjes med servernavn.domain og
jaguar kunne selv finde ud af at bruge afp.
Vedrørende browsing tror jeg det har noget at gøre med at AppleTalk ikke er
slået til i /Apps/Utilities/Directory Access. Hvis man slår det til skulle man kunne se
lokale servere som før.

Fra : Morten Lind

Dato : 14-12-03 05:56

Steen Larsen <steen@remove.lykking.dk> wrote:

> [...]

> er slået til i /Apps/Utilities/Directory Access. Hvis man slår det til
> skulle man kunne se lokale servere som før.

Hej Steen.....ved godt det med AppleTalk som er slået til.....og det er
LAN det handler om........men tak....
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)