unger, multifasciatus
Fra : Sanne og Søren

Dato : 13-12-03 16:51

Hej gruppe

Jeg har læst i gruppe d. 2-12 at Steph har fået en masse unger med multier.
Mit spørsmål er hvor mange unger får multier normat af gangen. Mine har fået
unge/unger for første gang nu. Jeg kan kun få øje på én. Men der er sikkert
fler. Men hvor mange kan jeg forvente der er.

Søren

---

Fra : Morten Danscher

Dato : 13-12-03 18:27

"Sanne og Søren" <fangphilspam@get2net.dk> wrote in message
> [...]
sikkert
> fler. Men hvor mange kan jeg forvente der er.

Mine fik 13 første gang de fik unger. Men i started var der mange som gemte
sig, så jeg trode kun der var 4 til at begynde med.
Held og lykke med dem.

--Morten

Fra : Steph - Gamesweb.dk

Dato : 14-12-03 12:22

Jeg ha rfået så mange at jeg er holdt op med at tælle...
Jeg har en aktiv han og 4 frugtbare hunner... Derfor har jeg ikke lige
umidlbart mulighed for at tælle, da der hele tiden er en eller to hold der
er helt friske.. Men det lyder meget sandsynligt at det er ca. 10-15 stk.
Hilsen Steph