Kribensis og neon
Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-12-03 12:34

Hejsa,

jeg vil høre om kribensis og neon er en god ide ?

Har ca 50 neon på 2cm i et 325l akvarie.

Vil de ovelreve hvis jeg satte nogle kribensis ned til dem ?

Eller ville kribensis bare spise godt ?

Og hvad med sommerfugle cichlider ? hvordan ville det gå tror I ?

mvh
Thomas Jensen

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 13-12-03 12:44

Du kan roligt smide de to nævnte cichlider ned til dine neonfisk - det sker
der intet ved!

Vh
Mikkel