Max Payne...
Fra : S@ndman

Dato : 13-12-03 11:13

Hejsa,

Jeg har lige fået nyt grafikkort Ti4400, dvs. mit
gl. Ti4400 brændte af og jeg fik bare en bytter. Da
jeg så ville installere MaxPayne2 kom den med
følgende fejl:

"Your system does not have AGP Acceleration enabled.

You may be able to play the game with reduced performance.
Please see the Troubleshooting section in the readme
for more information"

Hvad skal jeg gøre....?? Det gjorde den ikke før, med
nøjagtig samme kort......er lidt desperat...

S@ndman

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 13-12-03 11:49

">
> [...]
> jeg så ville installere MaxPayne2 kom den med
> følgende fejl:
>
> "Your system does not have AGP Acceleration enabled.

Tjek i Direct X at AGP Acceleration er slået til (dxdiag.exe)

Fra : S@ndman

Dato : 13-12-03 11:58

"Niels Bjørk Pedersen" <njb.pedersen@12mail.dk> skrev i en meddelelse

> ">

> Tjek i Direct X at AGP Acceleration er slået til (dxdiag.exe)

Jeg gik så ind i DirectX Diagnostic under display - AGP
Texture Acceleration: Not Available

Forstår det ikke helt...

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 13-12-03 12:06

geninstaller Direct X.
-Niels-

Fra : S@ndman

Dato : 14-12-03 10:53

> geninstaller Direct X.
> -Niels-

Nu lavede jeg en format c: , og har på microsoft's site opdateret min
directx....men nu kan jeg ikke finde det på min pc...??

Jeg har installeret Max Payne2 igen, og det lavede tilsyneladende igen
fejl.....

Mvh

S@ndman

Fra : Gerner

Dato : 14-12-03 11:59

On Sun, 14 Dec 2003 10:52:40 +0100, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Niels Bjørk Pedersen" <njb.pedersen@12mail.dk> skrev i en meddelelse
>>
>Nu lavede jeg en format c: , og har på microsoft's site opdateret min
>directx....men nu kan jeg ikke finde det på min pc...??

Det er dxdiag du skal lede efter, ligger vist i windows/system, men lav en
genvej til skrivebordet, du skal bruge den en hel del gange.

>Jeg har installeret Max Payne2 igen, og det lavede tilsyneladende igen
>fejl.....

Kan ikke bruge agp kortet ?

--
Gerner
451WU/2118hrs

Fra : Ding-Dong

Dato : 13-12-03 13:00

S@ndman skrev i en meddelelse news:breome$qo$1@news.cybercity.dk...
> Hvad skal jeg gøre....?? Det gjorde den ikke før, med
> nøjagtig samme kort......er lidt desperat...

Måske det er et langskud men se efter i BIOS om det er slået til....
Jeg havde ikke styr på sådan noget og fik så af vide at man skulle slå det
til i BIOS .
Mvh

Ding-Dong

Fra : S@ndman

Dato : 13-12-03 13:07

"Ding-Dong" <PIP@PIP.PIP> skrev i en meddelelse

> Måske det er et langskud men se efter i BIOS om det er slået til....
> Jeg havde ikke styr på sådan noget og fik så af vide at man skulle slå det
> [...]
-----------
Alt er slået til osv.....men vil det hjælpe med en format c:...??

S@ndman

Fra : Ding-Dong

Dato : 13-12-03 15:57

S@ndman skrev i en meddelelse
> Alt er slået til osv.....men vil det hjælpe med en format c:...??

Det er muligt....ved det ikke med sikkerhed...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-12-03 19:48

S@ndman wrote:
> "Ding-Dong" <PIP@PIP.PIP> skrev i en meddelelse

> Alt er slået til osv.....men vil det hjælpe med en format c:...??

Det kan være dit gamle kort der brændte af tog AGP porten med sig.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?