iBook G3/800 12" CD 6.874,- kr.
Fra : 0nkel

Dato : 13-12-03 06:47

Jeg er faldet over disse tilbud og siden gruppen her giver mig
fornøjelse vil jeg lige give jer mulighed for en billig bærbar, hvis I
kender een der går i skole.

Så skal jeg intet nævne om at man sagtens kan få Windows bærbare der
har en langt kraftigere CPU til samme pris :)

mvh

iBook G3/800 12" CD 6.874,- kr.

iBook G3/900 12" Combo 7.499,- kr.

iBook G3/900 14" Combo 9.999,- kr.

Office Line
http://makeashorterlink.com/?W3B342CC6

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-12-03 10:01

0nkel <0nkel@ofir.dk> wrote:

> Så skal jeg intet nævne om at man sagtens kan få Windows bærbare der
> har en langt kraftigere CPU til samme pris :)

Det kan jo diskuteres. Om ikke andet, så har de bærbare Windows-pc'er
gerne et dårligt grafikkort, der ikke har sin egen RAM, men æder af den
almindelige RAM. Det er jo noget skidt. Men jeg må tilstå, at jeg ikke
rigtig følger med i pc-markedet.
Ellers er der det noget sjovt noget at sammenligne bærbare. Man
kan måske godt få en bærbar pc med højere ydelse end en iBook til samme
pris. Men så er den stor, klodset og grim. Vil man have en lille, tynd
og let bærbar pc, så bliver den dyr. Sammenligner man ud fra det
perspektiv, så er en iBook snydebillig. Så Apples mindste bærbare rent
fysisk er også de billigste. De mindste pc'er er relativt dyre, fordi
det er dyrt at lave små komponenter.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 13-12-03 11:35

0nkel <0nkel@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Så skal jeg intet nævne om at man sagtens kan få Windows bærbare der
> har en langt kraftigere CPU til samme pris :)

Husk lige momsen (for almindeligt dødelige - vi andre trækker det jo
bare fra!) - forøvrigt er priserne ens alle steder.

Hvad angår din bemærkning om windows-bærbare har du ikke ret!

En hurtigt ydelse - kvalitets - pris sammenligning vil til enhver tid
falde ud til den Apple-bærbares fordel!

Stig

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 13-12-03 11:57

Stig Leerbeck <wannabee@post5.tele.dk> wrote:

> Husk lige momsen (for almindeligt dødelige - vi andre trækker det jo
> bare fra!) - forøvrigt er priserne ens alle steder.

Prisen _er_ da incl. moms., men det er måske også det du mener...

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 13-12-03 15:41

Per Madsen wrote:

> Prisen _er_ da incl. moms., men det er måske også det du mener...

Og det betyder at en erhvervsdrivende som køber den og kan trække momsen
kun skal give 6.299,- for en sådan cool iBook .....

Og husk så lige at man kun kan trække momsen hvis den bruges til jeres
erhverv, og ikke hvis ungerne skal bruge den i privaten/skolen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 13-12-03 15:45

Henry Lerche Madsen wrote:

> Og det betyder at en erhvervsdrivende som køber den og kan trække momsen
> kun skal give 6.299,- for en sådan cool iBook .....

Sorry 5.499,-

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 16-12-03 11:04

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Sorry 5.499,-

Jaeh - de nævnte priser er uddannelsespriser på de udgående modeller.
"Normal-prisen" inkl. moms er herunder:

iBook G3/800 12" 128/30GB/CD 7.249,-
iBook G3/900 12" 128mb/40GB/Combo 7.874,-
iBook G3/900 14" 256mb/40GB/Combo 10.499,-

Ligeledes nuppet fra Officeline

Stig