NFS Underground - backup af "save"-filen (~
Fra : JE

Dato : 10-12-03 20:15

Jeg skal ha' reinstalleret mit NFS Underground.

Jeg har spillet en del "karriere", og vil være ked af at skulle starte
forfra. Jeg vil derfor gerne tage en backup af dén fil hvori dataene om min
"kører" er gemt. Jeg har kigget lidt i bibliotekerne. Jeg kan ikke rigtig
finde en "save"-fil. Ved I hvad det er for en fil ?

Mvh Jan

Fra : whoever

Dato : 10-12-03 20:23

> [...]
> "kører" er gemt. Jeg har kigget lidt i bibliotekerne. Jeg kan ikke rigtig
> finde en "save"-fil. Ved I hvad det er for en fil ?

I document and settings under All Users og så under nfs ug.

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-03 21:32

"whoever" <tweakdkREMOVEMEPLS@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> min
>
> I document and settings under All Users og så under nfs ug.

og husk at de er skjulte mapperne...

Fra : scooterhoved.tk

Dato : 14-12-03 16:44

hey..
Har lige sat og kigget efter det...
Men kan ikke lige finde det...
Måske i kunne prøve igen!!??

Tobias

Fra : whoever

Dato : 14-12-03 20:41

Mine ligger i "document and settings" under "All Users" og så under nfs ug.