Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Breaking the Gigapixel Barrier
Fra : Felix

Dato : 10-12-03 19:40

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-12-03 20:39

Felix skrev i et indlæg på usenet:
> http://www.tawbaware.com/maxlyons/gigapixel.htm

Jo - den er da fin - men linket blev også sendt her i gruppen den 6/12,
så det er nok set af de fleste.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.

Fra : Esben Witzel

Dato : 10-12-03 21:39

5/12!! af undertegnede :)

/Esben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-12-03 22:23

Esben Witzel skrev i et indlæg på usenet:
> 5/12!! af undertegnede :)

Åh - ja - du har ret - undskyld - jeg kunne bare huske, at have set
billedet før, og kiggede lidt tilbage, og fandt en den 6/12 - men det
var også bare en med gamle nyheder

Jan

Fra : Esben Witzel

Dato : 10-12-03 23:11

det er da ok

/Esben

Fra : Jack L.

Dato : 11-12-03 00:47

Jan Vestergaard wrote:
> Esben Witzel skrev i et indlæg på usenet:
>
> Åh - ja - du har ret - undskyld - jeg kunne bare huske, at have set
> billedet før, og kiggede lidt tilbage, og fandt en den 6/12 - men det
> var også bare en med gamle nyheder

Det var mig som overså Esbens indlæg.

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-12-03 16:53

Jack L. skrev i et indlæg på usenet:
> Det var mig som overså Esbens indlæg.

Ja - og nu har vi så fået en lang tråd ud af at Felix har overset både
dit og Esbens indlæg