paraplyplante
Fra : Brina Torben & Louis

Dato : 09-12-03 20:59

Hejsa Gruppe

Er der nogen der ved om paraply stueplanten er giftig? Jeg har en lille søn
som er meget interesseret i at pille ved diverse stueplanter, men lige den
plante kan jeg ikke finde nogen steder om at den er giftig.

mvh
Brina

Fra : Inger Pedersen

Dato : 10-12-03 08:54

"Brina Torben & Louis" <tobrinz@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som er meget interesseret i at pille ved diverse stueplanter, men lige den
> plante kan jeg ikke finde nogen steder om at den er giftig.

Jeg kan ikke finde den i Torben Langers "Giftige planter" - men principielt
mener jeg ikke, børn skal spise stueplanter, giftige eller ej.

Hvis du mener, din søn er stor nok: lær ham, at stueplanterne ikke hører til
HANS legetøj, men er DINE - og vis ham, at der er andre ting, han kan være
interesseret i.
Hvis du ikke mener, han er stor nok: flyt planten.

Hilsen Inger

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 10-12-03 13:09

Hvis det er paraplytræ du mener så er den giftig.

Mvh Tina