spoiler: Hvor mange baner er der i nfs und~
Fra : Gimmer

Dato : 08-12-03 21:42

se subj vh Gimmer!

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 13:54

Hvis du mener i Underground mode, er der 111 baner. Se evt. øverste højre
hjørne når du vælger næste bane.

Måske er der en enkelt eller to mere...

--
Med Venlig Hilsen
Anders Ugelvig

Byt --(a)-- med @

Fra : Gimmer

Dato : 09-12-03 15:00

okay har funde ud af det... jeg ville bare høre om der var mere end de
112/111 da jeg syntes jeg var ved at være lidt træt af spillet
vh Gimmer

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 09-12-03 22:33

"Gimmer" <Gimmer[FJERN_MIG]@doek.dk> skrev i en meddelelse
> okay har funde ud af det... jeg ville bare høre om der var mere end de
> 112/111 da jeg syntes jeg var ved at være lidt træt af spillet

Det er slut når du ikke kan gå ind og spille på den undergroundprofil
du bruger. Der er simpelthen låst af når man kommer så langt.
Men ellers er der quickmode hvor man forøvrigt også kan
unlocke ting.

/Kenneth Iversen

Fra : Gimmer

Dato : 11-12-03 12:50

findes der en patch hvor ALLE TING er unlocked. nu gider jeg snart ikke
unlocke mere
vh Gimmer

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 11-12-03 23:12

> findes der en patch hvor ALLE TING er unlocked. nu gider jeg snart ikke
> unlocke mere

Af hvad jeg kender til gør der ikke. Men der findes vel savegames
rundt omkring som kunne bruges.

/Kenneth Iversen