Tand blegning?
Fra : Jensen

Dato : 08-12-03 19:25

Jeg ved godt mange nu vil sige "vagt i gevær", men er det teknisk
muligt at gøre det selv? og Hvordan fungerer det?

Jeg er trætte af mine kaffe-tænder.

Fra : bols

Dato : 08-12-03 20:32

Hej Jensen
Jeg kan varmt anbefale tandblegning.
Gå til din tandlæge og sig til ham/hende at du ønsker at få bleget dine
tænder. Jeg gik til min tandlæge for 6 md. siden og sagde sådan. Fik en tid
og mødte forventningsfuld op, han lavede en afstøbning af mine tænder og
disse afstøbninger hentede jeg 1 uge senere.
Da jeg kom derop igen fik jeg mine gummi skinner og en æske med 10 lille
sprøjter med hjem.
Jeg skulle tage en sprøjte og fylde noget af indholdet i skinnerne og
derefter tage skinnerne i munden.De skulle sidde i 1,5 time, 3 til 4 gange
daglig.
Jeg brugte 8 af disse sprøjter de næste 6 dage og fik et helt utroligt godt
resultat ud af det. Det holder i ca 2 år og kostede 2000 kr.
Alle pengene værd.
Mange hilsner fra Helle

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 08-12-03 23:57

Tv shop har netop lanceret et produkt ala negle lak til tænder... 299 for 2
stks!

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 00:20

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> wrote in message
> Tv shop har netop lanceret et produkt ala negle lak til tænder... 299 for
2
> stks!

Hehe, TV-shop... Helt sikkert. Det skal nok virke :>

Fra : Michael Vittrup

Dato : 09-12-03 08:32

Fra : Stine

Dato : 10-12-03 22:10

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> wrote in message
> Tv shop har netop lanceret et produkt ala negle lak til
tænder... 299 for 2
> stks!

Var det ikke dem de advarede mod, som havde ætset tandkødet???

:^)Stine

Fra : Doris

Dato : 16-12-03 14:50

Ta noget skurepulver ,)

Fra : arc@na

Dato : 17-12-03 00:28

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in

> Ta noget skurepulver ,)

Majet vittigt! ;-P

Jeg har simpelt hen købt en liter 3% brintoverilte for ca. 100.- på
apoteket, som jeg bruger til at skylle mund med efter hver
tandbørstning.

Tricket har jeg fra mine gamle forældre, og det virker fint. Jeg har
gjort det i et årstid, da jeg syntes at mine tænder var ved at være lige
lovlig gule, og det virker fint - men sevfølgelig ikke så hurtigt som den
brintoverilte-holdige gelé, som kosmetikerne bruger, der bliver holdt i
kontakt med tænderne via en form.

arc@na