Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax vs. Canon
Fra : Michael Frank

Dato : 08-12-03 09:12

Hej,

Jeg står og skal til at investere i et nyt digital kamera i 3000,- klassen.
Mit valg står mellem Pentax Optio s4 eller et Canon Ixus 400!
Da jeg går efter et lille kamera er Optio s4 at foretrække,men der nogen som
kan anbefale det?
Eller skal jeg gå efter et helt andet?

Mvh. Michael

Fra : TT

Dato : 08-12-03 17:50

Tjek f.eks. www.steves-digicams.com eller www.imaging-resource.com . Danske
priser kan du finde på f.eks. www.edbpriser.dk.

Venlig hilsen
Tom.

Fra : Martin Lommer

Dato : 09-12-03 22:48

Jeg går selv med de præcis samme overvejelser, men har hørt rygter om, at
Canon snart kommer med en afløser for Ixus 400, der jo efterhånden er en
ældre model. Er der nogen, der ved noget om dette?

Mvh. Martin Lommer

Fra : Henrik

Dato : 10-12-03 01:15

"Martin Lommer" <lommer@rhk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Canon snart kommer med en afløser for Ixus 400, der jo efterhånden er en
> ældre model. Er der nogen, der ved noget om dette?

Du kan være helt sikker på at de arbejder på en efterfølger det gør de nok
til stort set alle deres modeller. )