Mirror Agent
Fra : Henrik Münster

Dato : 07-12-03 22:42

Hvad er Mirror Agent? I Aktivitetsovervågning har det samme symbol som
iDisk. Det tager en forfærdelig masse CPU-ressourcer. Typisk ligger det
omkring 40 %, og det er da en del.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten

Dato : 07-12-03 23:50

Henrik M"unster <henrik@muenster.dk> wrote:
> Hvad er Mirror Agent? I Aktivitetsovervagning har det samme symbol som
> iDisk. Det tager en forfaerdelig masse CPU-ressourcer. Typisk ligger det
> omkring 40 %, og det er da en del.

Det er den dism der synkroniserer din idisk paa skrivebordfet med
webdav serveren hos apple.

--
Morten

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-12-03 01:08

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Det er den dism der synkroniserer din idisk paa skrivebordfet med
> webdav serveren hos apple.

Det var også min fornemmelse, men skal den virkelig æde som meget
CPU-tid? Jeg slog iDisk-synkronisering fra, men processen fortsatte. Så
loggede jeg ud og ind igen. Nu er den væk.

P.S: Havde I en hyggelig Glögg-komsammen i eftermiddag?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten

Dato : 08-12-03 01:27

Henrik M"unster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Det var ogsa min fornemmelse, men skal den virkelig aede som meget
> CPU-tid? Jeg slog iDisk-synkronisering fra, men processen fortsatte. Sa
> loggede jeg ud og ind igen. Nu er den vaek.

Det er helt normalt

> P.S: Havde I en hyggelig Gl"ogg-komsammen i eftermiddag?

Yeps du skulle have ladt din stakkels familie i stikken og kigget
forbi, Per kom helt fra Odense.

--
Morten

Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-12-03 06:23

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Det er helt normalt

> Yeps du skulle have ladt din stakkels familie i stikken og kigget
> forbi, Per kom helt fra Odense.

Ja, det var herrehyggeligt, men vi manglede altså dig, Henrik!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-12-03 19:11

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Ja, det var herrehyggeligt, men vi manglede altså dig, Henrik!

Det var også fristende, men det er jo svært at lave om på sine planer
med kort varsel. Jeg sad oppe i Trørød hos min søster og svoger. Min
søster havde problemer med at logge ind med Maconomy (under Classic) i
sit firma via VPN. Jeg åbnede derfor iChat på hendes PowerBook og fik
fat i Jesper. Han fortalte så om Glögg-arrangementet, men da var vores
dag nærmest planlagt med middag med mine forældre, før vi skulle hjem.
Og så har vi lige en lægebrevkasse at skrive. Så det kneb lidt med
tiden.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Madsen

Dato : 08-12-03 19:28

> [...]
> dag nærmest planlagt med middag med mine forældre, før vi skulle hjem.
> Og så har vi lige en lægebrevkasse at skrive. Så det kneb lidt med

Jeg kunne ellers godt ha' brugt en læge,- havde
dommedags-tømmermænd...troede min sidste time var kommet....!

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 08-12-03 22:48

In dk.edb.mac, Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Jeg kunne ellers godt ha' brugt en læge,- havde
> dommedags-tømmermænd...troede min sidste time var kommet....!

Du så ellers rimelig top-tunet ud da du dukkede op Per (:

"This must be a Thursday,' said Arthur to himself, sinking low over
his beer. 'I never could get the hang of Thursdays."

Fra : Morten

Dato : 08-12-03 23:12

Jonas C. Voss <voss@null.dk> wrote:

> Du sa ellers rimelig top-tunet ud da du dukkede op Per (:

skoenhed forgaar ?benbart ik' saa let.

--
Morten

Fra : Per Madsen

Dato : 09-12-03 00:54

Jonas C. Voss <voss@null.dk> wrote:

> Du så ellers rimelig top-tunet ud da du dukkede op Per (:

lol....tror jeg lignede en polsk havneluder på en kold novemberaften i
Gdansk.