Godt Begyndt På Tur -pensel
Fra : S.A

Dato : 07-12-03 13:44

Hej

På et tidspunkt var der i programmet "Godt Begyndt På Tur" en person som
malede sit træhus med linoliemaling. Han brugte en speciel rund pensel til
linoliemalingen, som havde et buet håndtag. Penslen var vist købt i Sverige!
Er der nogen her i gruppen der ved hvor man kan købe disse "speciel
pensler".
Jeg har støvsuget nettet og de lokale farvehandlere uden resultat.

Venligst
S.A

Fra : Bjarne

Dato : 07-12-03 21:01

In article <bqv7a9$3bn$1@sunsite.dk>,
   "S.A" <s.a@e-mail.dk> writes:
> [...]
> pensler".
> Jeg har støvsuget nettet og de lokale farvehandlere uden resultat.
Den er nem at finde i Sverige. Det hedder en "hornsuga" og kostede sidst
jeg købte en, 60 skr.

mvh,
Bjarne

Fra : S.A

Dato : 08-12-03 16:13

> Den er nem at finde i Sverige. Det hedder en "hornsuga" og kostede sidst
> jeg købte en, 60 skr.

Hej Bjarne

Tak for din feedback. Men er du sikker på at penslen hedder "hornsuga".
Jeg kan ikke finde noget på nettet omkring en sådan pensel, hvad man næsten
burde forvente af en så "almindelig ting i Sverige"

VH
S.A

Fra : Bjarne

Dato : 08-12-03 21:38

In article <br24ei$p80$1@sunsite.dk>,
   "S.A" <s.a@e-mail.dk> writes:

> [...]
> Jeg kan ikke finde noget på nettet omkring en sådan pensel, hvad man næsten
> burde forvente af en så "almindelig ting i Sverige"
Jep, jeg er helt sikker på navnet, men garanterer ikke for stavemåden.
Hvis du kigger på Rådvad centerets sider omkring slam maling, kan du finde
referencer til "dimsen", formentlig stavet rigtigt.

mvh,
Bjarne

Fra : S.A

Dato : 09-12-03 15:54

Jeg har fundet den. Tak for hjælpen Bjarne.

VH
S.A