Eran DD ??
Fra : Jørn Weissert

Dato : 06-12-03 21:11

ok det her gælder et væddemål:
Hvilken oprindelig nationalitet har Eran DD ?

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 06-12-03 21:46

Jørn Weissert wrote:
> ok det her gælder et væddemål:
> Hvilken oprindelig nationalitet har Eran DD ?

Jeg mener, at hans forældre er fra Israel.

Volds

--
Hasta La Victoria Siempre!

Fra : Jørn Weissert

Dato : 06-12-03 21:50

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :(
well can´t win ´em all :)

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-12-03 21:59

Karsten Enevoldsen wrote:

> Jeg mener, at hans forældre er fra Israel.

Jeg har hørt at han er fre Yemen. Flere gange, endda.

/David

Fra : Ralph

Dato : 06-12-03 22:27

> Jeg har hørt at han er fre Yemen. Flere gange, endda.

Muligt, men han ER jøde, har hørt flere interview med ham hvor han fortalte
at han som ung blev sendt til Israel for at uddanne sig til rabbiner -
ligesom hans far.

--
venligst
Ralph

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 07-12-03 12:02

Læste i et interview at han er halv iraner...

/Herb

Fra : Otto J.

Dato : 07-12-03 22:52

> Hvilken oprindelig nationalitet har Eran DD ?

Uden at skulle gøre det til en politisk diskussion så er han født i
danmark:
http://www.rwproduction.dk/default.asp?Action=Details&Item=352

Det betyder selvfølgelig ikke at han er født dansk statsborger...

Mvh. Otto