Nogen der har prøvet at deres knallert/sco~
Fra : Mr. L.A.

Dato : 05-12-03 18:34

Hej Ng

For cirka en uge siden var jeg ude et sted, da jeg så kom tilbage for at
køre hjem på MIN overdejlige toptunede sonic, ser jeg den er væk. Tja,
hvordan jeg føler??, først så tænker jeg det er løgn, da jeg har brugt over
16.000 kr. på den, på gejl og tun. Efter det blev jeg skide vred på den der
havde taget, og hvis jeg vidste hvem der havde taget, havde jeg smadret
personen total meget. Har i også haft det sådan??? Steneren

Fra : Moller

Dato : 05-12-03 19:19

"Mr. L.A." <lyeth1@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde taget, og hvis jeg vidste hvem der havde taget, havde jeg smadret
> personen total meget. Har i også haft det sådan??? Steneren

Tror bare jeg ville ha haft det sådan hvis jeg havde brugt så mange
penge på en øvert...

Nå, men hva kan man lære af det... brug en go lås, og lås den HVER gang,
det er så få penge at spare mod at få den stjålet.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi.. med en lås der svare til det halve hva en brugt MZ
koster :)
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Calle.

Dato : 05-12-03 23:00

Mr. L.A. wrote:
> [...]
> at køre hjem på MIN overdejlige toptunede sonic, ser jeg den er væk.
> Tja, hvordan jeg føler??, først så tænker jeg det er løgn, da jeg har

Du må da være bindegal, at bruge så mange penge på en sonic
--
Calle

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-12-03 08:37

Calle. wrote:

> Du må da være bindegal, at bruge så mange penge på en sonic

Ja... Og så lige en Sonic??? LOL

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Søren og Dorte Hanse~

Dato : 06-12-03 09:24

> [...]
> havde taget, og hvis jeg vidste hvem der havde taget, havde jeg smadret
> personen total meget. Har i også haft det sådan??? Steneren

Jeg kender godt følelsen....næsten.
Sidste weekend var der indbrud i vores cykelskur. Tyvene løb med min makkers
yamaha 2-gear, og lavede hærværk på min 4-gear, fordi de ikke kunne få den
startet. Jeg havde sørget for at låse den godt, men det havde min makker
ikke. Men det husker han nok næste gang!
Folk har altid grint af mig, når jeg kom med to store låse til forhjul og
baghjul. Et eller andet sted, tror jeg nu nok at de har hjulpet.
Selvfølgelig kan tyvene stadig løbe med lortet, men hvorfor ikke gøre det
lidt besværlig for dem så.

/Søren

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 11-12-03 23:43

"Søren og Dorte Hansen" <dorte_soren@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> baghjul. Et eller andet sted, tror jeg nu nok at de har hjulpet.
> Selvfølgelig kan tyvene stadig løbe med lortet, men hvorfor ikke gøre det

Det samme her. 2 store kæder og knallerten var lænket fast til til bord.
Det forhindrer jo så ikke tyvene i at stjæle det halve af ens motor
og ødelægge specielle stofskæremaskiner for over 12.000 + div andet.
:(

/Kenneth Iversen