EFTERLYSNING: HP BBQ sauce
Fra : Lystfiskeren

Dato : 05-12-03 15:18

Hej!!

Er der nogen der ved hvor de sælger HP BBQ sauce??????????? Rema 1000
havde dem i en periode, men har dem ikke længere, og har ikke fundet
det andre steder???

Tak

Fra : Hauge

Dato : 05-12-03 16:45

Hejsa

"Lystfiskeren" <fishingDK@some.com> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor de sælger HP BBQ sauce??????????? Rema 1000
> havde dem i en periode, men har dem ikke længere, og har ikke fundet
> det andre steder???

Det var der ikke for 5 dage siden, da samme spørgsmål blev stillet af dig
selv..

Prøvet at forhøre de bikse der forhandler de andre sovser fra HP, om de ikke
kan hjælpe dig med et tlf-nummer til dem, så du kan ringe til dem?

/Hauge

Ps.: Her er lidt spørgsmålstegn som du kan bruge til næste gang, dem der var
i overskud fra dit indlæg: ????????????

Fra : Lystfiskeren

Dato : 05-12-03 17:29

Kan du ikke svare på spørgsmålet, så lad være med at svare. Vil jeg
spørge flere gange så gør jeg dette, det kunne jo være der var nogle
der ikke havde set spørgsmålet sidste gang.......og jeg vil spørge
IGEN, når jeg synes det er tid.

Har selvfølgelig prøvet at kontakte forretningerne, men ingen kan sige
hvordan det kan fåes fat i - kun at det var et specielt parti de på
det tidspunkt havde fået..

Mht ??? Så buger jeg 100 hvis det skulle være.

Fra : Hauge

Dato : 05-12-03 21:04

Hejsa

> Kan du ikke svare på spørgsmålet, så lad være med at svare.

Se det bestemmer DU absolut ikke.

> Vil jeg
> spørge flere gange så gør jeg dette, det kunne jo være der var nogle
> der ikke havde set spørgsmålet sidste gang.......

Jamen det gør du da bare, så gider folk sq da slet ikke høre på dig mere.

> Har selvfølgelig prøvet at kontakte forretningerne, men ingen kan sige
> hvordan det kan fåes fat i - kun at det var et specielt parti de på
> det tidspunkt havde fået..

Aeh, derfor spilder du VORES tid med at spørge igen og igen, uden at give de
info som er væsentlige for at VI kan svare dig..

> Mht ??? Så buger jeg 100 hvis det skulle være.

Fjols, bug du hvad du vil...

/Hauge

Fra : JHR

Dato : 05-12-03 18:49

Suk!
Et hurtigt kig på google gav mig følgende site:
http://www.hpfoods.com/brands/hpsauce/
Mon ikke de kan give dig en forhandler hvis du skriver til
dem?(???????????????)

Mvh
Jeppe.

Fra : Hauge

Dato : 05-12-03 21:06

Hejsa

"JHR" <j_have@post3.tele.dk> wrote in message
> Suk!

Manden er idiot, som du kan se udfra det svar til mig, flabet aht., selvom
jeg dog gav ham et reelt svar.

> Mon ikke de kan give dig en forhandler hvis du skriver til
> dem?(???????????????)

Han har forsøgt, det siger han

/Hauge

Fra : Ham selv

Dato : 06-12-03 14:21

Helt ærligt!!

Godt nok er denne gruppe MEGET død, men du Hauge er da noget af det
mest tåbelige. Lad dog manden spørge, hvis han vil, og lad ham da
skrive som han vil, vil han bruge mange ?, så hvad dælen skulle der
ske ved det? Skulle spørgsmålet komme flere gange, jamen så spring da
for pokker bare indlægget over - måske er der nogle der først ser det
anden gang eller først tredje, og så først svarer.

Neej, til jer der keder jer, find en gruppe med mere aktivitet, for så
slipper vi andre for at høre på jeres ævl herinde, når der kommer et
enkelt indlæg, som i kan rakke ned.

Endelig, snak nu for pokker mad istedet for at lave det om til en
kaffeklub med ene urelevante diskussioner.

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 05-12-03 18:46

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor de sælger HP BBQ sauce??????????? Rema 1000
> havde dem i en periode, men har dem ikke længere, og har ikke fundet

Fandt det her til dig:
http://www.hpie.co.uk/retailer/pos.html
måske det kan bruges???

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-12-03 21:08

Linda Hedegaard Jensen wrote:

Klip

> Fandt det her til dig:
> http://www.hpie.co.uk/retailer/pos.html
> måske det kan bruges???

Linda, glemte du ikke "???????????????"

"Lystfisker", til din information:
At skrive med store bogstaver svarer til at man råber. Er virkeligt
ophidset.
Og OK, hvis du virkelig er ophidset over HP sauce, så ...

Vi _kan_ faktisk læse dit indlæg du sendte 2/12.!
Hvis ingen svarede er det vel fordi ingen kunne/gad besvare dit spørgsmål.

Du kan lære mere her: www.usenet.dk (Om hvordan du gør næste gang)

Mvh. Jørgen