Pillefyr i naturgas område
Fra : Thomas Sørensen

Dato : 05-12-03 15:02

Hejsa,

Vi overvejer at købe et pillefyr da vi gerne vil spare nogle penge i forhold
til gassen. Jeg har hørt lidt om at man ikke må opstille pillefyr hvis man i
forvejen har indlagt gas - er der nogle der kan be- eller afkræfte dette?
Nogle siger der er et minimum beløb man skal betale for gassen (HNG), hvis
det er tilfældet er der så nogle der ved hvor stort dette beløb er?

PS. Vi bor i Køge kommune

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-12-03 17:33

"Thomas Sørensen" <tdsedb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogle siger der er et minimum beløb man skal betale for gassen (HNG), hvis
> det er tilfældet er der så nogle der ved hvor stort dette beløb er?

Har du prøvet at kontakte kommunen? eller dit gasselskab?

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-12-03 19:46

On Fri, 5 Dec 2003 15:02:17 +0100, "Thomas Sørensen"
<tdsedb@hotmail.com> wrote:

> [...]
>forvejen har indlagt gas - er der nogle der kan be- eller afkræfte dette?

De må du gerne, jeg har et brændefyr stående i samme rum som mit
gasfyr. (jeg bor på fyn, ved ikke om der er andre regler ved Køge)

>Nogle siger der er et minimum beløb man skal betale for gassen (HNG), hvis
>det er tilfældet er der så nogle der ved hvor stort dette beløb er?

Der er et minimums forbrug du skal bruge på gassen, jeg kan desværre
ikke huske hvor meget, jeg bruger ca. for 6000.- kr / år - så det
ligger i hvert fald over.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen
** Ved e-mail fjern fejlen i min adresse**