gemme realplayer video
Fra : Thomas Heinesen

Dato : 03-12-03 23:08

Jeg har tidligere fået god hjælp her til at gemme real player audio
filer til harddisken. Hvad gør man for at gemme real play video (eller
wmp-filer, for den sags skyld).
På forhånd tak,
Thomas

Fra : Jesper

Dato : 04-12-03 00:12

Thomas Heinesen <thohei@yahoo.com> wrote:

> Jeg har tidligere fået god hjælp her til at gemme real player audio
> filer til harddisken. Hvad gør man for at gemme real play video (eller
> [...]

Du downloader metafilen og åbner i en teksteditor, heri står adressen på
filen. Hvis adressen starter med rstp:// eller mms:// så er det en
streamingserver fil der ikke kan downloiades. Står der derimod http:// ,
så er det bare at hente filen med dit foretrukne downloader.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Thomas

Dato : 04-12-03 14:08

> [...]
> streamingserver fil der ikke kan downloiades. Står der derimod http:// ,
> så er det bare at hente filen med dit foretrukne downloader.

Men når det gælder lydfiler kan jeg hi-jacke dem selvom de hedder
pnm:// - og altså ikke er http://-filer. Er dette slet ikke muligt
med billedfiler?

Fra : Jesper

Dato : 04-12-03 15:42

Thomas <heinesen@mail.dk> wrote:

> Men når det gælder lydfiler kan jeg hi-jacke dem selvom de hedder
> pnm:// - og altså ikke er http://-filer. Er dette slet ikke muligt
> med billedfiler?

Alting er muligt: Jeg har et ATI Radeon 7000 grafikkort i min 'puter med
S-VHS ud, afspil streamen i fuld skærm og kør den ud til en videomaskine
eller høvl den over på en anden computer med TV/Video ind kort.
global village idiots. - Paul Ginsparg.