Opskrift på Christiansø Sild?
Fra : Kodekarl

Dato : 02-12-03 21:14

Hej med jer,

Er der nogen der skulle ligge inde med en opskrift på spegesild, så de
kommer til at smage i stil med f.eks. Christiansø Sild eller
Christiansøpigens Sild?
Ja, Christiansø Sild er jo desværre lukket og så "må nød jo lære nøgen
kvinde at spinde"

Mvh.

Karl

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 04-12-03 14:10

"Kodekarl" <kodekarl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Christiansøpigens Sild?
> Ja, Christiansø Sild er jo desværre lukket og så "må nød jo lære nøgen

Hej Karl,

Der er en opskrift her: http://www.hedebogaard.dk/opskrifter.asp
Jeg har ikke afprøvet den men måske den kan bruges alligevel.

Mvh. Renate

Fra : Kodekarl

Dato : 04-12-03 22:53

Hej Renate,

Tak for dit svar. Jeg fik faktiskt det samme svar fra en anden også. Så jeg
har allerede bestilt krydderier fra hedebogaard.dk.
Det slog mig lige, at det også er dem der leverer krydderier til
TIGER-butikkerne. De har faktiskt en "Christiansø Sild"-færdigmix, hvor man
blot skal tilsætte salt og sukker:
http://www.hedebogaard.dk/searchdetails.asp?pdid=351 Det fortalte de, da jeg
ringede til dem og spurgte efter, om de havde Spansk Humle. Så ved I det,
hvis der er flere, som skulle have fået lyst til at lave sild til jul
Desuden havde Hedebogaard også megabillig wasabi til mit sushi:
http://www.hedebogaard.dk/searchdetails.asp?pdid=417
Så der fik jeg lige slået to fluer med et smæk

Endnu en gang - mange tak for hjælpen!

Mvh.

Karl