For salt!!!
Fra : hedegaard

Dato : 02-12-03 20:00

ARGHHH!
Har for første gang forsøgt mig ud i hj.lavet leverpostej - den er god, men
alt for salt efter min smag... ØV ØV skulle alligevel ha´ bagt en lille
prøve først. Nu står jeg med tre store postejer, der er bagt... Kan de
reddes på nogen måde???
Tina

Fra : Aske

Dato : 03-12-03 12:51

Sagt på godt jysk, det er godt nok træls. Men alligevel har du nu chansen
for at lave en luxus postej. Til en normal stor bakke leverpostej skal du
bruge en kvart liter piskefløde og en teskefuld Maizena. Maizenaen opløses i
fløden, og røres grundigt i leverpostejen, derefter giver du postejen en tur
i ovnen igen. Du kan selvfølgelig variere mængden af fløde efter hvor salt
postejen er, men prøv, det er fame guf.
hilsen @ske

Fra : hedegaard

Dato : 03-12-03 13:39

"Aske" <arne.jensen@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tur
> i ovnen igen. Du kan selvfølgelig variere mængden af fløde efter hvor salt

TAK for dit råd - det vil jeg gøre...
VH Tina